رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی تشریح کرد؛
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: در هیچ یک از شهرهای مراکز شهرستان‌های استان به جز تربت حیدریه اصولگرایان نتوانسته اند اکثریت شورا را بدست آورند.
کد خبر: ۴۲۸۸۵۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 23 May 2017
به گزارش تابناک رضوی، دکتر سیدجواد حسینی با اشاره به اینکه در استان 28 مرکز شهرستان وجود دارد، اظهار کرد: گرایش سیاسی 75 درصد منتخبین شوراهای شهری استان اصلاح‌طلب و  معتدلین حامی دولت  است، از این  میزان 82 نفر معادل 49.5 درصد اصلاح طلب و 42 نفر معادل با 25.5 درصد مستقل و از جریان اعتدال حامی دولت می‌باشند.

وی افزود:  41 نفر از منتخبین مردم در 28 شهر استان معادل با 25 درصد نیز اصولگرا هستند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت:  در 5 شهر استان 100 درصد اصلاح طلبان و اعتدالیون حامی دولت حائز اکثریت آرا شده اند که این پنج شهر شامل مشهد، بجستان، تایباد، خواف و زاوه می‌باشد.

حسینی با اشاره به اینکه در هیچ یک از شهر های مراکز شهرستان‌های استان بجز تربت حیدریه اصولگرایان نتوانسته اند اکثریت شورا را بدست آورند، افزود: در شهر های تربت حیدریه 4 نفر، تربت جام 3، جوین 3، کاشمر 3 و گناباد 3 نفر اصولگرا وارد شورای شهر شده اند، هر چند که در این شهرها نیز اکثریت با اصولگراها نیست.

معاون استاندار حراسان رضوی با تاکید بر اینکه در سایر مراکز شهرستان های استان اکثریت اعضای شوراها با حامیان دولت است، گفت: در هر یک از  شهرهای  باخزر، جغتای ،خوشاب، رشتخوار، فیروزه، فریمان، مه ولات  4 نفر حامی دولت حائز اکثریت آرا شده اند.

وی افزود: در نیشابور 8 نفر، فریمان 3، چناران 5، خلیل آباد 3، درگز 3، سبزوار 7، قوچان 5 و کلات 3 نفر از منتخبین حامیان دولت هستند.

حسینی میزان مشارکت مردم استان در انتخابات را 77.5 درصد دانست و گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق های رای برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام جمهوری اسلامی ایران است.

رئیس ستاد انتخابات استان خرایان رضوی  افزود: اکنون  پس از انتخابات دوره رقابت‌های سیاسی  به سر آمده و دوران رفاقت است، در دوره تبلیغات نیز ستادهای کاندیداها اخلاق را رعایت کردند.

حسینی در پایان تصریح کرد:  در انتخابات شکست و پیروزی معنی ندارد و پیروزی برای همه مردم است و منتخبین نیز نمایندگان همه مردم هستند

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار