معاون فرماندار شادگان:
براساس آخرین آمار منتشر شده سهم کارکنان دولت از کل شاغلین شهرستان شادگان حدود ۱۹ درصد است
کد خبر: ۴۲۸۸۶۶
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱ 23 May 2017
 نعمت الله آلبوغبيش معاون فرماندار شادگان سهم کارکنان دولت از کل شاغلین شهرستان شادگان را حدود ۱۹ درصد عنوان کرد و گفت: تعداد کارکنان دولت به ازای هر هزار نفر جمعیت در شهرستان شادگان نزدیک به ۲۸ نفر اعلام شده است. 

معاون فرماندار شادگان یادآور شد از لحاظ شاخص‌های اشتغال در بخش دولتی،  شهرستان شادگان بعد از شهرستان های دشت آزادگان، دزفول، اندیکا، هفتگل ، اندیمشک و کارون در رتبه هفتم قرار دارد.

 آلبوغبیش با تاکید بر ضرورت کارآفرینی بهینه در بخشهای خصوصی و تعاون در جهت ایجاد اشتغال و رفع مشکل بیکاری اظهار داشت: شهرستان شادگان با اختصاص سهم سه درصدی از کل کارکنان دولت در استان در رتبه دوازدهم جای دارد.

وی خاطرنشان ساخت از لحاظ سهم شهرستان ها از کل کارکنان دولت در استان، شهرستان اهواز با اختصاص سهم ۳۰ درصدی در جایگاه اول و شهرستان کارون با سهم کمتر از نیم درصد در آخرین  رتبه قرار دارد. 

معاون فرماندار شادگان در ادامه عنوان کرد میانگین تعداد کارکنان دولت به ازای هر هزار نفر جمعیت در استان ۳۳ نفر و در کشور ۳۱ نفر تعیین شده است که به این ترتیب شهرستان شادگان از میانگین استانی پنج نفر کمتر و از میانگین کشوری سه نفر کمتر است و می بایست با پیگیری های لازم کاستیها جبران و حداقل متعادل شود.
منبع: تابناک
برچسب ها: شغل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار