دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان گفت: وزارت کشور باید سریعا آمار آرای انتخابات را به تفکیک شعب منتشر کند ولی هنوز این کار انجام نشده و آن را منوط به تأیید انتخابات از سوی شورای نگهبان کرده‌اند.
کد خبر: ۴۲۹۵۵۷
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱ 24 May 2017
تابناک اصفهان- رضاعلی نوروزی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به انتخاب روحانی اظهار کرد: روحانی با مجموعه‌ای از وعده‌ها بر سر کار آمده و انتظار مردم این است تا با کنار گذاشتن حواشی به متن اصلی کشور که در اولویت همه آنها مشکلات اقتصادی قرار دارد پاسخ داده و نسبت به حل مشکلات اقدام کند چرا که تجربه 4 ساله وی در دولت یازدهم نشان از این دارد که وی بیشتر به حواشی پرداخته است.

وی با ارزیابی آرای کاندیداها، گفت: رای روحانی به معنای این نیست که مردم از وی ناراضی نیستند بلکه بخش زیادی از کسانی که به روحانی رای  داده‌اند از مشکلات اقتصادی گله دارند و 16 میلیون نفر نیز برای تغییر وضع کشور به رئیسی رای داده‌اند بنابراین بخش عمده‌ای از مردم کشور اصلا به وضع موجود رضایت ندارند و سریعا باید راه حل خروج از بحران ارائه و عملیاتی شود.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات جدی در دولت یازدهم پیرسالاری و استفاده از مدیران ناکارآمد در بدنه مدیریتی و اجرایی کشور بود ولی با توجه به اینکه حرکت انقلاب اسلامی باید سرعت بگیرد لزوم استفاده از نیروهای جهادی و انقلابی در این مرحله از حیات انقلاب اسلامی بیشتر شده است و روحانی باید در دولت جدید از نیروهای جوان و کارآمدتر به ویژه در بخش‌های اقتصادی استفاده کند.

نوروزی در بخش دیگری از گفت‌‌و‌گو با اشاره به اینکه وزارت کشور باید وفق قانون، آمار رئیسی را به تفکیک شعب ارسال کند، تأکید کرد: وزارت کشور باید سریعا آمار رای رئیسی و سایر نامزدها را به تفکیک شعب منتشر کند ولی سوال این است چرا هنوز وزارت کشور این کار را نکرده و آن را منوط به تایید انتخابات از سوی شورای نگهبان کرده است؟

وی با اشاره به اینکه اعتراض از طریق قانون حق نامزدها است، تأکید کرد: اعتراض از طریق قانون حق هر نامزدی است و حجت‌الاسلام رئیسی نیز اعتراض خود را به شورای نگهبان داده‌ است و طبیعی است هر نتیجه‌ای که از سوی شورای نگهبان اعلام شود قطعا مورد تأیید همگان خواهد بود؛ اما مردم در سال 88 دیدند کسانی که مدعی قانون‌مداری و اخلاق بودند بعد از اینکه نتوانستند رأی بیاورند با مردم و کشور چه کردند و 8 ماه کشور را به آشوب کشیدند.

دبیر جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی شهرستان اصفهان گفت: شفافیت یکی از حقوق شهروندی است و مردم حق دارند بعد از انتخابات از وضعیت کاندیدای خود در شعب اطلاع پیدا کنند و بدون شک انتشار آمار تفکیک شده به افزایش اعتماد مردم کمک خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار