یک عضو شورای شهر اصفهان گفت: رييس جمهور در میدان امام گفت اکنون نوبت زاینده رود است؛ واقعا اکنون نوبت زاینده رود است چرا که اصفهانی‌ها بیش از 10 سال است که خشکی زاینده رود را می‌بینند.
کد خبر: ۴۳۰۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲ 27 May 2017
تابناک اصفهان: نور الله صلواتی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: خوشحالم که چهره‌های خدمت گذار دیگری وارد شورا شدند و این بار از روی دوش ما برداشته شد.

وی افزود: از ريیس جمهور انتظار این است که ريیس جمهور صد دردصد مردم باشد و به گونه‌ای رفتار شود که همه به او احساس تعلق کنند از او می‌خواهیم که وعده‌هایی که داده را اجرایی کند. حسن روحاني در میدان امام گفت اکنون نوبت زاینده رود است؛ واقعا اکنون نوبت زاینده رود است چرا که اصفهانی‌ها اهل اعتصاب و اعتراض نیستند و بیش از 10 سال است که خشکی زاینده رود را می‌بینند و اعتراض شدیدی نکردند.

ایسنا نوشت: این عضو شورای شهر اصفهان ادامه داد: 13 نامزد شورای شهر اصفهان هم بدانند این فرصت چهار ساله چون برق می‌گذرد و انتظار شهروندان خدمت است؛ این شهر 18 سال شهرداران خدمت گذار داشته است. اعضاي جديد شورا بدانند در این چهار سال که زمان کمی هم نیست مهم‌ترین چالش اصفهان محیط زیست است.

صلواتی تصریح کرد: پروژه‌هایی چون مترو، حلقه چهارم ترافیکی، سالن همایش‌ها، نمایشگاه بین المللی و بافت فرسوده باید در اولویت باشد؛ پروژه‌های اشتغال زا تعریف شود و قطار توسعه به حرکت خود ادامه دهد. چرا که پروژه‌های شهری به مباحث سیاسی کاری ندارند و آنچه برای اصفهان مهم است شهری با هزاران سال پیشینه است.

وی خاطر نشان کرد: در این دوره شورا نه از املاک نجومی خبری بود و نه از حقوق‌های نجومی؛ افتخار می‌کنیم که در این چهار سال از بودجه‌های شهری، سفری خارجی نرفتیم و معتقدیم که نفس کار شهرداری خدمت رسانی است.

اصفهان 18 سال گذشته با برنامه حركت كرده است

هم‌چنين يك عضو شوراي شهر اصفهان با اشاره به اقدامات 18 ساله گذشته اصفهان اظهار کرد: مديريت شهر اصفهان همواره با برنامه بوده و با توجه به برنامه پنج ساله اداره شده است. بودجه‌های پیش بینی شده در برنامه‌ها نیز با بودجه‌های واقعی شهرداری مطابقت دارد و خوشبختانه قطار خدمت رسانی تا کنون با قدرت پیش رفته است.

کریم نصراصفهاني ادامه داد: صدها پروژه عمرانی تاثیر گذار و احداث 90 درصد معابر پیش بینی شده در طرح تفصیلی، تکمیل و احداث حلقه سوم ترافیکی، اجرای خیابان دو طبقه امام خمینی برای اولین بار درکشور و احیای میدان امام علی از جمله اقداماتي است که در 18 سال گذشته انجام شده است.

 وی تصریح کرد: مدیریت شهری اصفهان امروز کمترین بدهی بانکي نسبت به کلان شهرهای دیگر دارد و ما به این موضوع افتخار می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار