عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: همزمانی انتخابات شورا با ریاست جمهوری فاجعه آمیز است و آنگونه که باید به انتخابات شورا پرداخته نمی شود.
کد خبر: ۴۳۰۹۹۰
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۸ 27 May 2017
تابناک اصفهان- به گزارش خبرنگار ایمنا، ابوالفضل قربانی در جلسه علنی امروز شورای شهر اصفهان اظهار کرد: بارها از همین تریبون اعلام کرده ام که همزمانی انتخابات شورا، مجلس و ریاست جمهوری در یک زمان کاری فاجعه آمیز و غلط است.

وی با استناد به گفته مسئولان این امر، کاهش هزینه ها را دلیل تجمیع این انتخابات بیان کرد و گفت: با این حال به نظر می رسد که هزینه های غیر مستقیم دیگری در برگزاری اینگونه انتخابات بوجود آمده است.

عضو شورا با اشاره به شیوه های جدید رای گیری گفت: استفاده از وسایل نوین مطلوب است ولی باید اشکالات احتمالی آنها برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه کاندیدا شدن ۸۰۰ نفر در شهر اصفهان موضوع تعجب برانگیزی است بر لزوم اصلاح قانون این موضوع تاکید کرد.

این عضو شورا اضافه کرد: هزینه های سنگینی برای انتخابات انجام شده است در حالی که تنها تعداد محدودی افراد به این عرصه وارد می شوند، پس باید با اصلاح این قانون از هزینه های اضافی نیز جلوگیری کرد.

قربانی با اشاره به اینکه از زمان اولین انتخابات پس از انقلاب تا به امروز بیش از ۳۰ سال است که می گذرد اذعان کرد: پس از گذشت این زمان طولانی هنوز مشکل طولانی شدن صف های انتخابات حل نشده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار