مدیرکل زندان های استان اصفهان گفت: در حال حاضر تعداد 850 زندانی با جرائم غیرعمد شامل مهریه، نفقه، تصادف و چک بلامحل در زندان های استان تحمل کیفر می کنند که برای آزادی آنها به حدود 100 میلیارد تومان نیاز است.
کد خبر: ۴۳۲۳۴۲
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ 29 May 2017
تابناک اصفهان-به گزارش روز دوشنبه ایرنا، اسد الله گرجی زاده در برنامه 'یک شهر ضیافت' که از ابتدای ماه رمضان هر شب از شبکه صدا و سیمای اصفهان بخش می شود افزود: شاکیان با گذشت از بسیاری از مبالغ و مطالبات خود یکی از خیران محسوب می شوند و در سال گذشته در بسیاری از پرونده های مالی ، با گذشت از بخشی از مطالبات خود زمینه آزادی زندانیان را فراهم کردند.
مدیرکل زندان های استان اصفهان با قدردانی از تلاش های خیران گفت: اصفهان شهر افراد نیکوکار و پیشتاز در امر خیر و دستگیری از نیازمندان است که در طی چند ساله اخیر نقش مهمی در آزادی زندانیان جرایم غیر عمد و توسعه امور خیر ایفا کرده است.
برنامه یک شهر ضیافت در راستای کمک برای آزادی مددجویان زندانی جرایم غیر عمد از ابتدای ماه مبارک رمضان هر روز پیش از افطار به تهیه کنندگی سید فرهاد عریضی، کارگردانی رضاصالحی و نویسندگی محمدباقر انصاری از سیمای مرکز اصفهان در حال اجراست.
این برنامه با مشارکت اداره کل زندانها، دادگستری، صداوسیما، ستاد دیه، انجمن حمایت از زندانیان و خیریه امام موسی کاظم (ع) برنامه ریزی شده است که در اولین شب اجرای آن، زمینه آزادی 9 زندانی با مبلغ بیش از 120 میلیون تومان مهیا شد.
همچنین 7 زندانی محکوم مالی با بدهی 870 میلیون ریالی در دومین برنامه یک شهر ضیافت از زندانهای استان اصفهان آزاد شدند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار