منتخب پنجمین دوره شورای شهر اصفهان با تاکید براینکه مدیریت بر تراکم فروشی اولویت‌ شوراست، گفت:تراکم فروشی دربرخی نقاط زمینه‌ساز ایجاد کانون بحران شده که باید این پدیده مقابله کرد.
کد خبر: ۴۳۳۴۴۲
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ 31 May 2017
تابناک اصفهان- کوروش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه برای فعالیت در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان سه اولویت را در دستور کار قرار داده‌ایم اظهار داشت: در این زمینه با توجه به این سه اولویت می‌توان شاهد ارتقای سطح کیفی زندگی در شهر اصفهان باشیم.

وی مدیریت خدمات شهری و توزیع عادلانه این خدمات در سطح شهر را از جمله برنامه‌های در دستور کار دانست و افزود: در این راستا ایجاد فرایندهای کارآفرینی و اشتغال و همچنین ایجاد محل درآمدهای پایدار برای شهرداری مورد توجه است.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه مدیریت بر تراکم فروشی و جلوگیری از این پدیده از دیگر اولویت‌های شورای پنجم شهر اصفهان است، ابراز داشت: تراکم فروشی در برخی نقاط زمینه‌ساز ایجاد نقاط بحرانی در شهر شده است که باید این پدیده مقابله کرد.

حفظ فضای سبز و احیای دائمی رودخانه زاینده‌رود اولویت‌های شورای پنجم

وی با اشاره به اینکه توجه به مسائل زیست محیطی نیز یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های شورای شهر اصفهان در دوره پنجم است، افزود: در این زمینه با هیچ ارگان و نهادی مقابله نخواهیم کرد و تنها با تعامل این مشکلات را پیگیری خواهیم کرد.

محمدی با اشاره به اینکه احیای دائمی زاینده رود یکی از نیازهای اساسی شهر اصفهان است، گفت: باید توجه داشته باشیم که این رودخانه می‌تواند عامل وحدت و تعامل مردم اصفهان با مردم بسیاری از شهرها و استان‌های دیگر باشد و در کنار مسایل زیست محیطی و سرمایه‌های اجتماعی باید این مهم مورد توجه باشد.

وی توسعه فضای سبز و حفظ منابع موجود در این زمینه را نیز از دیگر برنامه‌های در دستور کار شورای پنجم دانست و اضافه کرد: با توسعه فضای سبز می‌توان در کاهش آلاینده‌های موجود در هوا و همچنین مقابله با ریزگردها فعالیت‌های خوبی را صورت داد.

منتخب پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان ایجاد بحران‌های اجتماعی در برخی از نقاط شهری را نیز ناشی از غفلت مسئولان به بسیاری از نقاط شهر اصفهان دانست و افزود: از این رو در نظر داریم با تشکیل اتاق‌های فکر با نخبگان، سازمان‌های مردم نهاد و رسانه‌ها نسبت به رفع بحران‌های اجتماعی با همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی اقدام کنیم.

وی افزود: برای مقابله با بحران‌های اجتماعی زنان و کودکان در اولویت کاری قرار می‌گیرند و بیبشتر برنامه‌ها با این محوریت تعریف می شود.

محمدی ایجاد فضاها و زیرساخت‌های فرهنگی در نقاط پرآسیب شهر اصفهان را نیز از دیگر برنامه‌های شورای پنجم اعلام کرد و گفت: هدف نهایی ما ایجاد عدالت اجتماعی در شهر اصفهان است و  البته این امر نیازمند برنامه‌ای بلند مدت است که برای تحقق کامل آن زمان زیادی را لازم داریم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار