تابناک چهارمحال وبختیاری- رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری از آماده شدن 110 طرح برای بهره برداری در طول هفته جهاد کشاورزی خبر داد.
کد خبر: ۴۴۰۶۵۷
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷ 13 June 2017
به گزارش تابناک شهرکرد- به نقل از روابط عمومی جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری ذبیح الله غریب اظهارکرد: این طرحها تا پایان هفته جهاد کشاورزی در شهرستانهای استان به بهره برداری می رسد.
وی، اعتبار هزینه شده برای این طرحها را افزون بر یک هزار و 50میلیارد ریال برآورد کرد و افزود:69طرح در بخش آب و خاک،13طرح در بخش بهبود تولیدات دامی،8 طرح در بخش بهبود تولیدات گیاهی، 15طرح در بخش شیلات و 5 طرح در بخش صنایع تبدیلی و تکمیلی بهره برداری می شود.
رئیس سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری گفت: برای بهره برداری ازاین طرحها 297میلیارد و500 میلیون ریال تسهیلات به کشاورزان متقاضی دارای شرایط ، پرداخت شده است.
وی افزود:مابقی اعتبارات هزینه شده در تکمیل این طرحها از محل اعتبارات ملی و استانی تامین شده است که 289میلیارد و 386میلیون ریال اعتبار استانی و یک میلیارد و673میلیون ریال اعتبار ملی و 461میلیارد و476میلیون ریال ازمحل خودیاری کشاورزان بوده است.
غریب افزود:با بهره برداری از این تعداد طرح، بیش از50 هزار خانوار از مزایای این آن بهره مند می شوند و زمینه اشتغال 876 نفر بصورت مستقیم ایجاد می شود و 548 نفر نیز به صورت غیر مستقیم در این طرحها اشتغال می یابند.
چهارمحال و بختیاری 270 هزار هکتار اراضی زیر کشت با 60 هزار بهره بردار دارد.
از 21خرداد تا 27 خردادماه در کشور به عنوان هفته جهادکشاورزی نامگذاری شده است .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار