فیلم «پایان رویاها» به کارگردانی محمدعلی طالبی و فیلم کوتاه پویانمایی «رویاها در یک روز» به کارگردانی صادق جوادی به بخش بین‌الملل سی‌امین جشنواره فیلم‌های کودکان و نوجوانان اصفهان راه یافتند.
کد خبر: ۴۴۷۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۸ 24 June 2017
به گزارش تابناک : از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، با اعلام اسامی فیلم‌های راه‌یافته به بخش بین‌الملل جشنواره فیلم اصفهان قرار است دو اثر به تهیه کنندگی کانون ‍پرورش فکری کودکان و نوجوانان در بخش‌های فیلم بلند داستانی و فیلم کوتاه و نیمه بلند پویانمایی با دیگر آثار به رقابت ب‍پردازند.
بر این اساس 4 فیلم کوتاه و نیمه‌بلند، 3 فیلم کوتاه و نیمه‌بلند پویانمایی و 2 فیلم بلند داستانی از ایران به بخش بین‌الملل راه یافته‌اند که از 9 تا 15 تیر به رقابت خواهند پرداخت.
در بخش بلند داستانی «اسکی‌باز» به کارگردانی فریدون نجفی در کنار «پایان رویاها» قرار گرفته است تا این آثار به عنوان نمایندگان شایسته‌ی ایران به رقابت با آثار دیگر کشورها بپردازند.
در بخش کوتاه و نیمه بلند پویانمایی «درخت پرتقالی» به کارگردانی امیرهوشنگ معین و «ناگهان باد برمی‌خیزد» به کارگردانی ادریس سامانی در کنار «رویاها در یک روز» قرار گرفته‌اند.
در بخش فیلم کوتاه و نیمه‌بلند نیز «آر یو والیبال» به کارگردانی محمد بخشی، «رویای شیرین» به کارگردانی مریم عبدلی، «سلام» به کارگردانی محمدرضا حاجی‌غلامی و «مشق شیدا» به کارگردانی مهرداد حسنی نمایندگان ایران هستند.
گفتنی است که فیلم «پایان رویاها»‌جدیدترین اثر محمدعلی طالبی پیش‌تر در بخش بین‌الملل جشنواره جهانی فیلم فجر نیز به نمایش در آمده است.





منبع : آنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار