دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از بازگشت وجوه اختلاس 2 میلیارد ریالی به بیت المال خبر داد.
کد خبر: ۴۴۷۸۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۵ 25 June 2017
به گزارش تابناک : دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان شمالی از بازگشت وجوه اختلاس 2 میلیارد ریالی به بیت المال خبر داد.
به گزارش ایلنا، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد از تهیه بانک اطلاعاتی خرده فروشان مواد مخدر استان خبر داد و بر عزم جدی نهادها در حل مشکل حاشیه نشینی تاکید کرد.
مسلم محمد یاران افزود: ساماندهی حاشیه نشینی از مطالبات دستگاه قضایی است و از همه نهادهای اجرایی، فرهنگی و حمایتی انتظار داریم به این امر مخصوصا در بجنورد و آشخانه بپردازند.
وی با انتقاد از کندی احداث کارخانه کمپوست گفت: زباله ها تهدید جدی هستند، اما تاکنون در این رابطه حرکت مناسبی انجام نشده است، در حالی که دستگاه های متولی مکلف هستند به وظایف خود در این رابطه عمل کنند و اگر عمل نکنند دستگاه قضا با آنان برخورد می کند.
وی همچنین پسماند را دیگر تهدید بهداشت عمومی دانست و خاطرنشان کرد: هر چند شرکت آب و فاضلاب شهری و اداره کل محیط زیست اقداماتی در این زمینه داشته اند اما کافی نیست.
وی همچنین در رابطه با مشکلات بافت های فرسوده و واحدهای مسکن مهر به ویژه پس از زلزله اخیر اظهار کرد: بافت های فرسوده و واحدهای مسکن مهر مشکلات پیمانکاری داشته‌اند و دستگاه های نظارتی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و راه و شهرسازی مکلف هستند به وظایف قانونی خود عمل کنند.
دادستان مرکز استان خاطرنشان کرد: آشکار شدن برخی از کم کاری های صورت گرفته در مورد واحدهای مسکن مهر پس از زلزله متوجه دستگاه‌های نظارت بر اقدامات پیمانکاران است و همچنین بیمه آرمان نیز در این راستا باید به وظایف خود عمل کند.
یاران در پاسخ به خبرنگاران در رابطه با تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: در این زمینه 13 پرونده تشکیل شده که در حال رسیدگی است و تاکنون یک فقره آن منتج به صدور رأی شده است.
وی تصریح کرد: بسیاری از مدیران مجری و ناظر پاک دست بودند و موارد تخلف گزارش شده نیز جزئی بوده است.
وی در رابطه با اختلاس صورت گرفته در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی نیز گفت: وجوه این اختلاس 2 میلیارد ریالی به بیت المال بازگشت داده شد.
این مقام مسئول از کاهش ۱۵ درصدی جرایم در ماه رمضان خبر داد و افزود: فضای معنوی این ماه موجب کاهش جرائم شده است.





منبع : ایلنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار