تابناک: با حضور اصحاب رسانه و پزشکان و رئیس بیمارستان امام حسین (ع)، پوستر فیلم قهرمانان کوچک، در بیمارستان امام حسین، رونمایی شد.
کد خبر: ۴۴۷۹۳۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۵ 25 June 2017
تابناک اصفهان: با حضور اصحاب رسانه و پزشکان و رئیس بیمارستان امام حسین (ع)، پوستر فیلم قهرمانان کوچک، در بیمارستان امام حسین، رونمایی شد.
 
این فیلم که قرار است تا دو ماه دیگر در اصفهان به اکران عمومی برسد، قرار است بخشی از درآمدهای حاصل از فروش خود را به ساخت بخش تکمیلی این بیمارستان اختصاص دهد.
 
محمد صافی، در مراسم رونمایی از فیلم قهرمانان کوچک در بیمارستان امام حسین (ع) اظهار داشت: دولت تدبیر و امید در طول سال های گذشته قدم های بسیار گسترده در حوزه سلامت به ویژه در عرصه توسعه درمان و کاهش سهم بیمار در پرداخت هزینه ها برداشته است.

وی با بیان اینکه در اصفهان بیش از شش هزار تخت بیمارستانی کم است، گفت: با وجود پیشرفت بعد از انقلاب تعداد تخت‌های بیمارستانی هنوز به یک هزار و ۵۰۰ مورد نرسیده و این در حالی است که جمعیت استان به دو و نیم برابر افزایش یافته است.

 

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در امور مشارکت‌های اجتماعی ادامه داد: اصفهان قطب مراجعات سوختگی و امداد است و به همین لحاظ نیاز فوری به افزایش تخت‌های بیمارستانی وجود دارد.

وی بیان داشت: تحقق شعار «هر خانه یک امدادگر»، برای کاهش حوادث و بلایای طبیعی بسیار ضروری است هر چند این امر توسط جامعه هنری و جامعه مرجع ما تا اندازه بسیار زیادی محقق شده است.

صافی اضافه کرد: طی یک تا دو دهه گذشته تبعات بسیاری از حوادث مهم را مردم رفع کرده اند.

وی با اشاره به اینکه برای ساخت و توسعه تنها بیمارستان تخصصی اطفال نیاز به حضور گسترده خیران داریم، اعلام کرد: جامعه هنری ما بدهکار جامعه سلامت است.

قائم مقام دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۳۰۰ فیلم سینمایی در حوزه ترویج دخانیات در حالی تولید شده است که در حوزه ساخت فیلم با محتوای سلامت، کاهش مصرف دخانیات، مواد مخدر و طلاق و غیره که عوارض سختی بر سلامت فرد، جامعه و نسل آینده دارد، با خلاء روبرو هستیم.

وی با اشاره به اینکه ساخت فیلم هایی همچون قهرمان کوچک در راستای حمایت از تولید داخلی و رونمایی از آن در بیمارستان امام حسین اصفهان یک اتفاق میمون است، اضافه کرد: فرهنگ سازی اصول سلامت از دوران کودکی بسیار موثر خواهد بود و لازم است از طریق ساخت فیلم این فرهنگ سازی صورت گیرد.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار