گردان بابیان اینکه ۳٬۵۰۰ تاکسی در همدان در حال فعالیت است، عنوان کرد: شمار این تاکسی‌ها از ظرفیت شهر همدان بالاتر است و باید ساماندهی لازم در این زمینه انجام شود.
کد خبر: ۴۴۸۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵ 27 June 2017
سخنگوی شورای اسلامی شهر همدان از افزایش 14 درصدی نرخ کرایه تاکسی در همدان خبر داد و گفت: این میزان افزایش از امروز اعمال خواهد شد.

به گزارش ایسنا، کامران گردان تصریح کرد: میزان افزایش نرخ کرایه‌ها به طور کلی 14 درصد بوده اما در برخی مسیر‌ها کمتر از این میزان و در برخی مسیر‌ها بیش از این میزان اعمال شده است.

وی با اشاره به اینکه همه‌ مسیر‌ها در همدان تغییر قیمت داشته‌اند، افزود: طول مسیر، تعداد مسافر، تعداد چراغ قرمز موجود در مسیر و همچنین سربالایی بودن مسیر عوامل تأثیرگذار در میزان افزایش قیمت کرایه تاکسی‌ هستند.

گردان با بیان اینکه 3500 تاکسی در همدان در حال فعالیت است، عنوان کرد: شمار این تاکسی‌ها از ظرفیت شهر همدان بالاتر است و باید ساماندهی لازم در این زمینه انجام شود.

این عضو شورای اسلامی شهره مدان همچنین از افزایش 50 تومانی کرایه اتوبوس‎ها خبر داد و یادآور شد: این میزان افزایش قیمت مربوط به تمامی اتوبوس‌های دولتی و خصوصی بوده و از امروز اعمال خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار