دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی با اشاره به هجمه‌هایی که این روزها به سپاه می‌شود گفت: آقایان دولتی اگر سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا نبود در بیشتر پروژه‌ها درمانده می‌شدید.
کد خبر: ۴۴۹۰۳۵
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴ 27 June 2017
به گزارش تابناک : دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی با اشاره به هجمه‌هایی که این روزها به سپاه می‌شود گفت: آقایان دولتی اگر سپاه و قرارگاه خاتم‌الانبیا نبود در بیشتر پروژه‌ها درمانده می‌شدید.
 
احمد خورشیدی‌آزاد با اشاره به هجمه‌هایی که در بحبوحه انتخابات و همچنین بعد از آن به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌شود، اظهار کرد: کسانی امروز به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌تازند که از سوی دیگر به عملکرد دولت سازندگی افتخار می‌کنند.
 
وی بیان کرد: در دوره سازندگی قرارگاه خاتم‌الانبیا هر ماه پنج پروژه بزرگ را به سرانجام می‌رساند و 75 درصد پروژه‌هایی که در دولت سازندگی انجام شد مربوط به اقدامات جهادی قرارگاه سازندگی سپاه بود.
 
 
دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی تصریح کرد: وقتی مدینه فاضله شما دولت سازندگی است و با افتخار از آن دوران یاد می‌کنید یادتان باشد که قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا آن دولت را به دولت سازندگی تبدیل کرد و بدون عملکرد این قرارگاه هرگز نمی‌توانست به این نام مفتخر شود.
 
 
وی با انتقاد شدید از مسؤولانی که امروزه برای رسیدن به مطامع سیاسی خود نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی و در رأس آنها سپاه را مورد هجمه قرار می‌دهند، افزود: در آمریکا که به قول خودشان مهد آزادی است، این‌گونه پنتاگون و سیا را مورد هجمه قرار نمی‌دهند.
 
 
دبیرکل جمعیت خدمت‌گزاران انقلاب اسلامی اظهار کرد: برخی‌ها نمی‌دانند که دولت در حال حاضر 32 هزار میلیارد تومان به قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا بدهکار است و هر کجا که درمانده می‌شوند و نمی‌توانند پروژه‌ای را به سرانجام برسانند به سراغ قرارگاه می‌روند.
 
 
وی افزود: قرارگاه خاتم‌الانبیا برای سازندگی کشور همه رنج‌ها و سختی‌ها را به جان می‌خرد و کارهایی را که هیچ پیمانکار داخلی و خارجی نمی‌تواند انجام دهد برای توسعه و بالندگی کشور انجام می‌دهد اما امروز این‌گونه مورد هجمه قدرنشناسان قرار می‌گیرد.
 
 
خورشیدی‌آزاد با بیان اینکه کارشناسان همه بر بالا بودن استاندارد پروژه‌های قرارگاه خاتم‌الانبیا صحه می‌گذارند، تصریح کرد: دولتی‌ها مطمئن باشند که اگر قرارگاه سازندگی وارد چنین میادینی نمی‌شد هرگز موفق به اجرای پروژه‌ها نمی‌شدند.





منبع : جام نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار