فرماندار هرسین با تأكيد بر استفاده از ظرفيت بانوان خلاق در اجراي برنامه هاي فرهنگي در سطح شهرستان گفت: تقويت مشاركت اجتماعي بانوان ، افزايش نقش آنها در تصميم گيريها و برنامه ريزي هاي راهبردي ، توانمندسازي و تحكيم بنياد خانواده از مهمترين اهداف دولت تدبير و اميد است.
کد خبر: ۴۵۲۵۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳ 03 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی فرمانداری هرسین،امير شاه آبادي در جلسه كارگروه تخصصي زنان و خانواده شهرستان هرسين افزود:شناسايي مطالبات حوزه زنان در جهت كاهش تنش ها و آسيب هاي اجتماعي از مهمترين رويكردهاي كارگروه تخصصي زنان و خانواده است .

فرماندار هرسين تصريح كرد : در راستاي پرداختن به سلامت زنان در مناطق شهري و روستايي ، برگزاري همايش ها ، كارگاهها و كلاس هاي آموزشي و متنوع صنايع دستي با رويكرد مهارت افزايي در حوزه زنان شهرستان هرسين ادارات عملكرد مطلوبي داشته اند .

شاه آبادي بيان داشت : توانايي زنان با توجه به تشكيل خانواده هاي موفق و سالم و مشاركت در فعاليت هاي سياسي ، اجتماعي و اقتصادي جامعه ستودني است 
فرماندار هرسين بر اجراي برنامه هاي هدفمند  و استفاده از ظرفيت ادارات در برگزاري برنامه هاي هفته عفاف و حجاب تأكيد كرد .

احترام ايماني مشاور فرماندار در امور زنان و مسئول كانون فرهنگي اجتماعي بانوان شهر هرسين ضمن ارائه گزارشي از عملكرد و روند اجراي برنامه هاي فرهنگي و آموزشي اين كانون از برگزاري كلاسهاي هاي آموزشي متنوع با توجه به درخواست و نياز بانوان خبر داد و تصريح كرد : برگزاري كلاسهاي آموزشي همانند رشته هاي مختلف صنايع دستي در كانون فرهنگي اجتماعي بانوان هرسين در جهت ايجاد اشتغال و توانمندسازي بانوان و خانواده هاي آنان برگزار ميگردد.

برگزاري مسابقه كتابخواني ، اجراي برنامه پياده روي خانواده ها ، گلباران و غبار روبي مزار شهداء ، برگزاري همايش هاي گوناگون ،  نشست حجاب و عفاف و تقدير از بانوان نمونه ادارات از مهمترين برنامه هاي شهرستان هرسين در هفته حجاب و عفاف است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار