معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با توجه به برگزاری جشنواره بین المللی فیلمهای کودکان و نوجوانان برنامه های این هفته سه شنبه های بدون خودرو با محوریت کودکان برگزار میشود.
کد خبر: ۴۵۳۳۵۹
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵ 04 July 2017

به گزارش تابناک : علیرضا صلواتی با اشاره به برگزاری سی امین جشنواره بین المللی فیلم خای کودکان و نوجوانان در شهر اصفهان اظهارداشت: در این هفته برگزاری برنامه سه شنبه های بدون خودرو با محوریت کودکان برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه در این بازه زمانی با توجه به تعطیلی مدارس فضا برای بهره برداری کودکان از این برنامه فراهم است، ابراز داشت: در این راستا یادآور می شوم که برنامه های شاد و مفرحی در محدوه چهارباغ و حدفاصل  میدان امام حسین (ع) تا خیابان آمادگاه برگزار می شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری اصفهان در ادامه با بیان اینکه برگزاری نمایشگاه های فرهنگی، نمایشگاه دوچرخه های جدید، نمایشگاه عکس با موضوع اصفهان قدیم، جشن دانش آموزی با موضوع فرهنگ ترافیک، اجرای برنامه های ورزش باستانی توسط کودکان و مسابقات فوتبال دستی و تنیس روی میز را از جمله برنامه های در دستور کار برای این برنامه سه شنبه بدون خودرو عنوان کرد و افزود: همچنین در این هفته ورزش به همراه خانواده، گالری هنرهای سنتی، اتوبوس سینما ویژه فیلم کودک و قطار شادی نیز در محور چهارباغ فغال خواهد شد.

وی با بیان اینکه این هفته خیابان چهار باغ عباسی از ساعت ۱۴ بر روی تردد خودروها بسته می شود، تصریح کرد: ساعت ۱۶ برنامه ها آغاز و تا ساعت ۲۰ ادامه خواهد داشت.

صلواتی برنامه های این هفته سه شنبه های بدون خودرو را جشنواره ای کوکانه در کنار جشنواره کودک توصیف کرد و افزود: همچینن در این برنامه هنرمندان عرصه تئاتر و سینما به ویژه هنرمندان سینمای کودک در این برنامه مشارکت می کنند و فضای سلفی با هنرمندان نیز برای این برنامه در نظر گرفته شده است.





منبع : شهردار آنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار