جشنواره منطقه سه ' تئاتر سوره ' با حضور گروه های نمایشی از هشت استان کشور به میزبانی اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۵۷۸۳۵
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ 11 July 2017
به گزارش تابناک : دکتر مهدی احمدی فر رئیس حوزه هنری استان اصفهان ضمن اعلام این خبر گفت: اصفهان در هفته آینده میزبان جشنواره منطقه سه تئاتر"سوره" خواهد بود.

احمدی فرمدیرجشنواره تئاتر سوره در اصفهان افزود: اصفهان به عنوان نماینده منطقه 3 از شنبه 24 تیرماه میزبان تئاترهای 8 استان (اصفهان، خوزستان، کهکیلویه و بویراحمد، مرکزی، قم ، هرمزگان، مازندران و یزد) برای برگزاری جشنواره منطقه سه تئاتر سوره خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تئاترهای این جشنواره در دو تالارکوچک و بزرگ تالارهنر اصفهان از 24 الی 26 تیرماه برگزار می شود، و اصفهان در این جشنواره دو تئاتر و استان های دیگر یک تئاتر به روی صحنه می برند. 

مدیرجشنواره تئاترسوره در اصفهان ادامه داد: هر دو تئاتر استان اصفهان "بی درزمان" و " پیرمرد، بقچه ، دوچرخه" در روز نخست به اجرا درخواهند آمد.

وی تصریح کرد: اختتامیه این دوره از جشنواره تئاتر سوره منطقه 3 در ساعت 18:30 روز دوشنبه 26 تیرماه در تالارهنر برگزار می‌شود و از نفرات برتر تقدیر به عمل می‌آید و برگزیدگان هر یک از مناطق جشنواره تئاتر سوره به بیست و پنجمین جشنواره‌ سراسری تئاتر «سوره» که در نیمه مردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود راه می یابند.




منبع : راسخون
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار