رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: با ورود موج ناپایدار ضعیف به استان برای امروز بعد از ظهر و فردا وزش باد در اکثر نقاط استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۴۵۷۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷ 11 July 2017
به گزارش تابناک : حسن خدابخش با اشاره به بررسی نقشه‌های هواشناسی استان اصفهان از امروز تا روز پنجشنبه اظهار داشت: بررسی این نقشه‌ها بیانگر گذر موج ناپایدار ضعیف از استان طی اواخر امروز تا دو روز آینده است.

 وی با بیان اینکه طی ۴۸ ساعت آینده آسمان در اکثر نقاط استان به صورت صاف تا کمی ابری در بعدازظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش‌بینی می‌شود، ابراز داشت: از اواخر وقت امروز و طی روز چهارشنبه وزش باد نسبتاً شدید به ویژه در نیمه شمالی استان پیش بینی می‌شود که در مناطق شرقی گاهی شدید همراه با گرد و خاک خواهد بود.

رئیس اداره پیش‌بینی هواشناسی استان اصفهان در ادامه در خصوص وضعیت دمایی استان اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده، افزود: میانگین دمای استان در این بازه زمانی بین یک تا دو درجه سانتی‌گراد افزایش می‌یابد.

وی با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت آینده کاشان با دمای هوای ۴۰ درجه سانتی‌گراد بالای صفر گرم‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود، اضافه کرد: در این بازه زمانی سمیرم نیز با دمای هوای ۲۹ درجه سانتی‌گراد خنک‌ترین نقطه استان اصفهان پیش‌بینی می‌شود.




منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار