کارگاه آموزشی تربیتی رشد مادر و کودک با حضور نمایندگان دستگاه های دولتی و مربیان و مدیران مهدهای کودک استان در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۷۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ 11 July 2017
به گزارش تابناک آذربایجان غربی ، کارگاه آموزشی تربیتی رشد مادر و کودک  با حضور نمایندگان دستگاه های دولتی  و  مربیان و  مدیران مهدهای کودک استان در استانداری آذربایجان غربی برگزار شد.

تاجفر، مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری آذربایجان غربی در این مراسم با تاکید بر اهمیت توجه به سلامت زنان به عنوان رکن اساسی تربیتی خانواده ها، گفت: تربیت مناسب  نسل آینده در گرو سلامت و آگاهی مادران و زنان جامعه هست بر همین اساس با نهادینه کردن سبک زندگی سالم و ارتقاء آگاهی زنان در جامعه میتوان جامعه ای سالم و توانمند داشته باشیم.

وی افزود: ارتقاء سلامت جسمانی و روانی خانواده ها از  مهمترین اهداف کارگروه امور بانوان و خانواده است  چرا که سلامت مادران یکی از پیش نیازهای اساسی توسعه پایدار است.

در ادامه این مراسم دکتر اسلاملو، متخصص بهداشت مادر و کودک، آخرین یافته های علم پزشکی در رابطه با نیازهای روانی کودکان و باید و نبایدهای رفتاری و روانی مادران و کودکان را برای حاضران تبیین کرد.



IMG_0051Wr504tDxcxcs1IMG_0051Wr504tDxcxcs2IMG_0051Wr504tDxcxcs3IMG_0051Wr504tDxcxcs4IMG_0051Wr504tDxcxcs5

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار