اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه برای معرفی نسخه جدیدی از لایحه تحریمهای ایران و روسیه برنامه ریزی کردند تا از این طریق پیامی مبنی بر لزوم حفظ موضعی قدرتمند علیه مسکو به «دونالد ترامپ» برسانند.
کد خبر: ۴۵۸۸۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳ 13 July 2017
به گزارش تابناک : اعضای دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا روز چهارشنبه برای معرفی نسخه جدیدی از لایحه تحریمهای ایران و روسیه برنامه ریزی کردند تا از این طریق پیامی مبنی بر لزوم حفظ موضعی قدرتمند علیه مسکو به «دونالد ترامپ» برسانند.

دموکراتهای عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا از معرفی نسخه ای جدید از تحریمهای علیه تهران- مسکو سخن می گویند که همانند تحریمهای مصوب مجلس سنا در روز پانزدهم ژوئن است.

دموکراتهای مجلس نمایندگان آمریکا اعضای جمهوریخواه این مجلس را متهم می کنند که به منظور تضعیف لایحه تحریمها، از تصویب آن ممانعت می کنند.

«بن کاردین» سناتور بلندپایه دموکرات و عضو کمیته روابط خارجی مجلس سنا روز سه شنبه گفت که اخبار منتشره در خصوص دیدار فرزند ارشد ترامپ- دونالد ترامپ جونیور- با یک وکیل روسی و قصور و کوتاهی در افشای این دیدار، بر ضرورت تلاشها در جهت به تصویب رساندن لایحه تحریمهای روسیه می افزاید.

سناتور کاردین همچنین مدعی شد که لایحه تحریمهای روسیه باید به دلیل تصرف مناطقی از اوکراین و گرجستان توسط روسیه و حمایت مسکو از دولت سوریه به تصویب برسد.

شایان ذکر است که تلاشها و اقدامات ترامپ برای بهبود روابط واشنگتن- مسکو در نتیجه طرح ادعاهایی دال بر مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا و تبانی احتمالی میان مقامات مسکو با تیم انتخاباتی ترامپ، تاکنون با موانع و مشکلاتی مواجه شده است.

این در حالی است که روسیه هرگونه اتهام مداخله در انتخابات آمریکا را رد می کند و ترامپ نیز مدعی آن است که هیچگونه تبانی صورت نگرفته است.





منبع : رویترز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار