مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت دکتر حجت اله نیک عزم از کارکنان اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۴۵۹۲۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ 14 July 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه، مراسم یادبود و بزرگداشت اولین سالگرد شهادت دکتر حجت اله نیک عزم از همکاران اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه که در پی حادثه تروریستی بیستم تیرماه سال گذشته در حین ماموریت به شهادت رسید روز پنجشنبه 22 تیرماه با حضور جمعی از مسئولان استان کرمانشاه در نمازخانه سازمان جهادکشاورزی استان برگزار شد.
 
 
حجت الاسلام یوسفی نیا مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه در این مراسم مقام والای شهدا نزد خداوند متعال را متذکر شد و پیروزی و سربلندی ایران اسلامی را مرهون و مدیون خون شهدا و روحیه ایثارگری دانست.
 
وی  صبر و استقامت خانواده های شهدا را مثال زدنی توصیف کرد و گفت: دشمنان نظام اسلامی همواره با اندیشه های کور خود سعی در ایجاد تفرقه داشتند که ملت شریف ایران با تقدیم شهدای گرانقدر در این راه هربار توطئه های آنها را خنثی کرده اند.
 
حجت الاسلام یوسفی نیا فرهنگ شهادت را تضمین کننده آرامش جامعه برشمرد و بر اهمیت انتقال این فرهنگ ناب و روحیه ایثارگری و جهادگری به نسل جدید برای پاسداشت خون شهدا و دستیابی به آرمان های آنان تاکید کرد.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سازمان جهادکشاورزی استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همه است و پیروی از سیره شهدا و عمل به توصیه های آنان بهترین شیوه ادامه راه شهدا و احترام به آنهاست.
 
گفتنی است در این مراسم  که با حضور جناب آقای مهندس احمد صفری نماینده مردم شریف کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و مدیران استان برگزار گردید ضمن گرامیداشت آن شهید بزرگوار از خانواده ایشان نیز دلجویی و تکریم شد.
 
شهید دکتر حجت اله نیک عزم همچنین ریاست شبکه های دامپزشکی گیلانغرب، سرپل ذهاب، اسلام آباد غرب و کرمانشاه و ریاست اداره بهداشت و مدیریت بیماری های دامی اداره کل دامپزشکی استان کرمانشاه را در کارنامه کاری خود دارد.
 
همچنین قراىت زیارت عاشورا و مداحی از دیگر برنامه های این مراسم گرامیداشت بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار