رئیس و اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در سفری دو روزه به استان‌های چهارمحال و بختیاری و اصفهان وضع حوضه آبریز زاینده‌رود را بررسی کردند.
کد خبر: ۴۵۹۶۶۵
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷ 15 July 2017
به گزارش تابناک : علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حوضه آبریز زاینده‌رود یکی از حوضه‌های حیاتی است و برای بررسی مشکلات این حوضه باید عنایت بیشتری انجام داد.

وی با بیان اینکه دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری باید برای حل معضلات و مشکلات حوضه آبریز زاینده‌رود همکاری لازم را انجام دهند، افزود: ما در شورای تأمین استان چهارمحال و بختیاری با استاندار این استان گفت‌وگو کردیم و وی هم بر اجرای کامل مصوبات شورای عالی آب تأکید داشت، از این رو مصوبات شورای عالی آب به میزان قابل توجهی معضلات فعلی را کاهش می‌دهد.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: در این سفر دو روزه به دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری قرار بر این شد که در نخستین فرصت در محل کمیسیون با حضور هر دو استاندار، وزیر نیرو، کارشناسان و نمایندگان استان‌ها جلسه‌ای را با هدف تحقق این امر تشکیل دهیم.

اجرای طرح‌‌های توسعه‌ای راهکار احیای حوضه آبریز زاینده‌رود

استاندار اصفهان نیز در ادامه این نشست اظهار داشت: آن چیزی که از شورای امنیت کشور و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می‌خواهیم، اجرای بندهای نوشته شده در راستای حل معضلات حوضه آبریز زاینده‌رود است.

رسول زرگرپور با اشاره به بندهای نوشته شده در راستای حل معضلات و مشکلات حوضه آبریز زاینده‌رود تصریح کرد: اجرای طرح‌های توسعه‌ای دو سد و برخورد با تخلفات احتمالی از جمله بندهای نوشته شده در این راستا است. اگر تمامی مشکلات برای اجرای این بندها برداشته شود و به تصویب برسد من قول می‌دهم که حوضه آبریز زاینده‌رود احیا شود.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار