بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت:‌تیم ما چند نقطه ضعف دارد که ان‌شاالله با پوشانده شدن آنها شرایط از این چیزی که هست بهتر هم می شود و قطعا باز هم می توانیم رتبه خوبی در جدول به دست بیاوریم.
کد خبر: ۴۵۹۹۸۲
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ 15 July 2017

به گزارش تابناک : محمد صادق بارانی، هافبک خلاق پیکانی ها در گفت‌وگو با سایت رسمی باشگاه از شرایط تیم ابراز رضایت کرد.

 

بارانی با اشاره به روند آماده سازی مطلوب تیم به خبرنگار سایت باشگاه گفت: خدا رو شکر شرایط مان بسیار خوب است. خوشخبتانه در این مدت بازی های دوستانه بسیار خوبی را پشت سر گذاشته ایم و مخصوصا مسابقه ای که در اصفهان مقابل سپاهان انجام دادیم و یک- یک مساوی تمام شد، واقعا یک محک بسیار خوب برای تیم ما بود. به نظر من اگر در همان مسابقه هم بازیکن های تستی مان وارد زمین نمی شدند، قطعا می توانستیم سپاهان را در اصفهان شکست بدهیم.

 

بارانی در ادامه گفت:یک اردو در کردان کرج داشتیم و به نظرم اردوی خوبی بود و باعث شد بچه ها خیلی بیشتر با هم به هماهنگی برسند. مخصوصا بازیکن های جدید تیم که طبیعتا برای هماهنگ شدن با بچه ها به زمان نیاز دارند. تمام بازیکن های جدیدی که به تیم ما اضافه شده اند در تیم های خودشان بازیکن های بزرگی بوده اند. شاید الان خیلی باهم هماهنگ نباشیم اما قطعا بازی ها که شروع شود تیم خوبی تشکیل بدهیم.

 

به گفته بارانی، بازیکنان جدید پیکان قطعا در فصل جدید به این تیم کمک خواهند کرد:خرید های تیم ما خریدهای بسیار خوبی هستند و توقعات از آنها خیلی بالاست. مهدی مومنی و بختیار رحمانی به عنوان بازیکن های بزرگ به تیم ما اضافه شدند و ما روی آنها و درخشش شان در این فصل حساب ویژه ای باز کرده ایم.

 

هافبک پیکان با تمجید از کادرفنی تیم ادامه داد: تمرینات ما بسیار خوب پیش می رود؛ ما واقعا کادر فنی بسیار قدرتمندی داریم. در راس آنها آقای جلالی و در کنار آنها آقایان صالح و مطهری که هرکدام شان واقعا از بار فنی بسیار بالایی برخوردار هستند. در این فصل آقای داود فنایی به عنوان مربی گلرها به تیم ما اضافه شده و خب طبیعتا ما با ایشان تمرینی انجام نمی دهیم اما من وقتی به عنوان یک بازیکن تمرینات ایشان با دروازه بان ها را می بینم، هر روز برایم تازگی دارد و بسیار برایم شخصیت دوست داشتنی دارند. به نظر من یکی از نقاط قوت امسال پیکان، کادرفنی با کیفیت و یک دستی است که بالای سر خود دارد.

 

بارانی درباره پیش بینی اش از شرایط این فصل پیکان هم می گوید: تیم ما چند نقطه ضعف دارد که ان‌شاالله با پوشانده شدن آنها شرایط از این چیزی که هست بهتر هم می شود و قطعا باز هم می توانیم رتبه خوبی در جدول به دست بیاوریم. امسال توقعات جامعه فوتبال از بازیکن های ما بیشتر شده؛ پس قطعا باید تلاشمان را چند برابر کنیم اما اگر تیم در آرامش و بدون فشار مسیرش را ادامه بدهد، قطعا موفقیت برای ما در دسترس تر خواهد بود.





منبع : بانک ورزش
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار