دبیر ستاد پیرایش شهری شهرداری اصفهان از اجرا و اتمام طرح های پیرایش شهری مناطق ۱۵ گانه تا قبل از اسفندماه ۹۶ خبر داد و گفت: طرح های پیرایش شهری به منظور حذف زواید شهری انجام می شود.
کد خبر: ۴۶۰۴۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 16 July 2017
به گزارش تابناک : حمید قنادنیا اظهارکرد: در سال ۹۶ به دستور شهردار اصفهان کلیه مناطق ۱۵ گانه یک محور را برای پیرایش انتخاب و معرفی کردند.

وی افزود: با توجه به اینکه آلودگی بصری در خط آسمان ساختمانهای شهر اصفهان افزایش یافته، پیرایش شهری به منظور حذف زوائد شهری انجام می شود تا آرامش نسبی در سیمای شهر حاکم و آلودگی های بصری از بین برود.

وی از اجرا و اتمام طرح های پیرایش شهری مناطق۱۵ گانه تا قبل از اسفندماه ۹۶ خبر داد و گفت: طرح های پیرایش شهری به منظور حذف زوائد شهری انجام می شود.

دبیر ستاد پیرایش شهری شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: طرح آرام سازی و پیرایش شهر اصفهان از سال ۹۳ در سازمان زیباسازی آغاز شده و در ابتدا به آرام سازی میدان ها، چهارراه ها و تقاطع های مناطق ۱۵ گانه پرداخته شد.

وی عملیات پیرایش را مشتمل بر اصلاح و آرام سازی کف، بدنه و خط آسمان دانست و افزود: در سال ۹۳، ۱۰ چهارراه و در سال ۹۴ نیز ۱۴ چهارراه از لحاظ تابلوها و چراغ های راهنمایی و رانندگی، تابلوهای تبلیغاتی و بنرها، جعبه های گل و آذین بندی های موقت نظیر ریسه بندی، مورد اصلاح و آرام سازی قرار گرفت.

قنادنیا اضافه کرد: پیرایش جداره و بدنه معابر نیز که از اواخر سال ۹۴ آغاز شده در محورهای مشخص شده در مناطق ۱۵ گانه شهر در حال اجراست.

وی ادامه داد: در حال حاضر مطالعات و طراحی پیرایش ۳ میدان احمدآباد، جمهوری اسلامی و آزادی در دستور کار است و تا ۲ ماه آینده اجرایی می شود.

دبیر ستاد پیرایش شهری شهرداری اصفهان گفت: نزدیک به ۱۰۰ میلیارد ریال برای اجرای پیرایش شهری در ۱۵ منطقه شهر اصفهان پیش بینی شده که تقریبا در هر منطقه شهری یک محور خیابان پیرایش می شود.





منبع : ایمنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار