در حالی که برانکو هم به تیم امید بازیکن داد، منصوریان چنین کاری نکرد.
کد خبر: ۴۶۰۶۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲ 16 July 2017
به گزارش تابناک : برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس صادق محرمی را در اختیار تیم ملی امید قرار داد ولی علیرضا منصوریان تصمیم گرفت به این تیم بازیکن ندهد. با وجود فشارهای فدراسیون، منصوریان تاکید کرد نورافکن، حسینی و قائدی در کنار این تیم می مانند و بدین ترتیب استقلال با تیم امید همراهی نکرد. منصوریان با حضور بازیکنانی در تیم امید مخالفت کرد که همه می دانند فقط یک نفر آنها فیکس هستند. در ضمن استقلال بیشتر زمان بدنسازی را سپری کرده و با وجود مربی کاربلدی چون میک مک درموت، منصوریان می تواند نگران هیچ چیز نباشد. 
اگر منصوریان نورافکن را هم نمی داد مشکل زیادی نبود ولی حضور حسینی در تیم امید بسیار کلیدی به حساب می آمد. او مدافع میانی است و حالا در نبودش تیم ملی یک مهره فیکس در قلب خط دفاع دارد. حسینی قرار بود رهبر دفاعی تیم ملی امید باشد ولی با تصمیم منصوریان حالا نگرانی های پیروانی تشدید شده است. 
تیمی که پیروانی به قرقیزستان برده قرار است همان تیمی باشد که در سال 2019 برای المپیک بجنگد. ایده کی روش این بود که تیم زیر 20 سال به رقابت های مقدماتی قهرمانی آسیا برود و با قرقیزستان، عمان بازی کند. سریلانکا هم در این گروه کنار کشید. کی روش تاکید داشت که این تیم باید با تجربه شود و بتواند در سال 2019 شانس خود را برای صعود به المپیک افزایش دهد. به همین دلیل پیروانی در نهایت تصمیم گرفت تنها 4 بازیکن زیر 23 سال با نام های علی والی زاده از سایپا، میلاد سرلک از سپاهان، صادق محرمی از پرسپولیس و مجید حسینی را از استقلال دعوت کند که حسینی به اردو ملحق نشد.




منبع : خبرآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار