کنسرت مهدی یراحی، ۲۷ تیر ماه در تالار رودکی اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۶۱۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴ 17 July 2017
به گزارش تابناک : مهدی یراحی خواننده، آهنگساز، تنظیم کننده و نوازندۀ پیانو، کیبورد و گیتار است که علاقه اش به موسیقی، مثل اکثر خواننده های ایرانی از نوجوانی به سبب قرائت قرآن آغاز شد. 
وی دورۀ آموزش تئوری موسیقی را تحت نظر علی کسرائی آغاز کرد و بعدها نواختن سازهایی مثل گیتار و پیانو را به صورت کاملا تجربی فراگرفت. یراحی در سال ۱۳۷۹ برای همیشه از اهواز به تهران نقل مکان کرد و آلبوم «هجرت» را که بعدها به خاطر سخت گیری های شخصی و همچنین به سبب بروز برخی مشکلات از جمله عدم اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی هرگز فرصت حضور در بازار موسیقی مجاز پیدا نکرد، در همان سال ساخت.
اتفاقی که در سال ۱۳۸۱ و ۱۳۸۳ نیز مشابها برای آلبوم های تازه اش رخ داد و در نهایت در سال ۱۳۹۰ آلبوم «منو رها کن» را که مجموعه ای از بهترین آهنگ های ساخته شدۀ او بود منتشر کرد. از این خواننده آلبوم های دیگری به نام «امپراطور»، «مثل مجسمه» و «آینه های قدی» نیز به بازار موسیقی کشور عرضه شده و همچنین وی تاکنون ۲۵ تک آهنگ و ۱۷ تیتراژ تلویزیونی را نیز خوانده و منتشر کرده است.
گفتنی است، یراحی در سال ۱۳۹۲ برندهٔ تندیس بهترین آلبوم موسیقی پاپ برای آلبوم «امپراطور» و برندۀ تندیس بهترین قطعۀ موسیقی پاپ برای آهنگی به همین نام، در بخش کارشناسی دومین جشنوارهٔ سالانهٔ موسیقی‌ ما نیز شده است.
علاقمندان برای شرکت در کنسرت این خوانندۀ موفق که برای دومین بار در اصفهان برگزار می شود، می توانند با تهیۀ بلیت از سایت ایران کنسرت، سه شنبه ۲۷ تیر ماه ساعت ۲۱ به تالار رودکی اصفهان واقع در ملک شهر مراجعه کنند.
 
 
 
 
 
منبع : ایمنا 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار