ترافیک در خطوط مترو و هجوم جمعیت استفاده از این وسیله حمل و نقلی را سخت میکند اما سخت تر زمانی است که با اتفاق غیرمترقبه ای مواجه شوید که زمان بندی شما در رفت و آمد به هم میریزد.
کد خبر: ۴۶۲۹۲۶
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ 19 July 2017
به گزارش تابناک : مترو یکی از محبوب ترین وسایل نقلیه ی عمومی است که زمان بندی مشخصی دارد و رفت و آمد ها طبق زمان به گزارشمشخص انجام می شود اما هنگامی که این وسیله پاک حمل و نقل خود دچار مشکل باشد از محبوبیت آن کاسته می شود و دوباره ترافیک به شهر با وجود هزینه بسیار بازمیگردد.


قطار خط 4 مترو همانند هر روز مسافرگیری می کرد اما در ایستگاه تئاتر شهر به یکباره برق ها و تهویه ها خاموش شد. بعد از چند لحظه مکث، به حرکت خود ادامه داد اما به یکباره از دو ایستگاه میدان انقلاب و توحید گذر کرد و مسافران را در شادمان پیاده کرد. عبور از ایستگاه ها در حالی اتفاق افتاد که هیچ بلندگویی عدم توقف را اعلام نکرد. مسافران که از رد شدن دو ایستگاه مضطرب شده بودند در ایستگاه شادمان به سمت مسیر برگشت حرکت کردند. حجم زیاد مسافرینی که در این دو ایستگاه توقف کردند به حدی بود که تمام سکوی مسیر شادمان به سمت کلاهدوز فرا گرفته بود و اجازه تخلیه مسافرانی که در این ایستگاه پیاده می شدند را سخت می کرد.

شاید شما هم به این اتفاق برخورده باشید. در گذشته اتفاق مشابهی نیز صورت گرفته است اما مسئولین دلیل آن را تاخیرهای مترو و تنظیم ساعات مترو می دانند. این در حالی است که عدم اطلاع نبود توقف در ایستگاه های خاص خود موجب سرگردانی افراد می شود و حجم مسافرین را در یک ایستگاه افزایش می دهد. در صورتی که مسافران از این گونه اقدامات مطلع باشند از قطار پیاده شده و یا با قطار بعدی به سفر خود ادامه می دهند. از این رو کمتر دچار اضراب شده و برنامه زمان بندیشان تغییر نمی کند. 




منبع : تیترشهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار