مدیرکل اعتبارات بانک مرکزی از پرداخت وام ازدواج به زوجین فقط با یک ضامن خبر داد و گفت : ماهانه حدود ۱۰۰ هزار نفر در سامانه قرض الحسنه ازدواج ثبت نام می کنند.
کد خبر: ۴۶۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 19 July 2017
به گزارش تابناک : محمد صادقی در ارتباط تلفنی با بخش خبری ۲۱ افزود: حجم بالای متقاضیان تسهیلات ازدواج در حالی است که ماهانه حدود ۱۰۰هزار نفر در سامانه قرض الحسنه ازدواج ثبت نام می کنند و ما ماهانه توانایی پرداخت ۷۰ تا ۸۰هزار فقره وام ازدواج را داریم، با توجه به این توان معلوم شد نه تنها این صف شکسته نمی شود بلکه امکان دارد افزایش نسبی هم داشته باشد. 
وی گفت: بانک مرکزی در این بخش بررسی های عمیقی انجام داده است تا به این نتیجه رسیدیم بیش از ۵۰۰ هزار فقره وام ازدواج از محل ۱۰ بانک پرداخت گردد و به سایر بانکها هم ابلاغ کردیم حداقل وام پرداختی آنها در این دو ماه باید دو برابر حداکثر پرداختی آنها در ماه های اخیر باشد.
میرمحمد صادقی ادامه داد: منابع تامین مالی هم منابع بانکهای عامل و صندوق قرض الحسنه پارسیان است .
وی افزود: با توجه به تقارن این طرح با میلاد مبارک حضرت معصومه سلام الله و روز دختر و ایام دهه کرامت در همه بانکها شروع و به مدت ۹ هفته ادامه دارد. البته اولویتهایی هم لحاظ می شود به ترتیب اولویت دریافت، مناطق محروم ، متقاضیانی که دوران بیشتری در انتظار بودند باید موفق به دریافت این وام شوند آن هم با صرفا یک ضامن برای زوجین البته اگر در یک بانک ثبت نام کرده باشند.
صادقی گفت: در صورت وجود هر گونه انتقاد مردم می توانند با روابط عمومی بانک مرکزی نقد خود را در میان گذارند.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار