تابناک: هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی اصفهان در حالی انجام شد که سالهاست عباسعلی جوادی عنوان ریاست نظام پزشکی اصفهان را در دست گرفته است و بیشترین رای به وی در حالی داده می شود که در کارنامه کاری خود هیچ اقدام عملی و مثمر ثمری در جهت رسیدگی به شکایات بیماران صورت نگرفته است.
کد خبر: ۴۶۴۵۳۲
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹ 22 July 2017
تابناک اصفهان: رسیدگی به شکایات بیماران که مهمترین و اصلی ترین کار نظام پزشکی اصفهان است و لازم است که رئیس نظام پزشکی اصفهان در راس این سازمان پاسخگوی تمام حوادث و اتفاقات پزشکی باشد امروز در حالی باز هم عباسعلی جوادی ریاست این سازمان مهم را در اصفهان برعهده گرفته که در هیچ یک از اتفاقات و حوادث پزشکی طی  چند سال اخیر که کم هم نبودند و از اهمیت بالایی برخوردار بود، حتی در مواقعی در جریان حادثه نبود یا همیشه در حال پیگیری حوادث بود که نتیجه آن هیچ گاه اعلام نمی شد.
 
در میان 10 نفر انتخابی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی اصفهان شاهد اسم پزشکی بودیم که بزرگترین خطای پزشکی را صورت داد و آنهم جدا کردن کلیه به جای کیست از بدن دختر اصفهانی بود.

اینکه در هر دوره انتخابات نظام پزشکی، شاهد رئیس شدن عباسعلی جوادی هستیم شاید به دلیل حمایت از جامعه پزشکی بوده است و پزشکان را از خود راضی نگه داشته است در صورتی که یک طرف قضیه بیماران و مردم هستند که باید وی پاسخگوی این امر باشد.

در این دوره از انتخابات همچنین شاید انتخاب پزشک دیگری شدیم که در سبقه مدیریتی اش در جایگاه های مختلف تنها شعار داده است و نه اقدام مثبتی در حوزه غذا شده است و نه حوزه دارو!.

عباسعلی جوادی که هم اکنون عضو شورای شهر اصفهان هم شده است آیا می توانند با داشتن جلسات سنگین و تمام وقت در هر روز به کار مدیریت در نظام پزشکی اصفهان هم برسد هر چند تا قبل از این که مسئولیت شورای اصفهان هم بر دوش کشد، وقتی برای مدیریت نظام پزشکی اصفهان نمی گذاشت.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار