تابناک: هوای آلوده اصفهان که عوارض جبران ناپذیری را به همراه داشته است این بار سبب شیوع بالای حساسیتهای پوستی و در صدر آن خارش های پوستی را به همراه داشته است.
کد خبر: ۴۶۵۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶ 23 July 2017
تابناک اصفهان: آلودگی محیطی اصفهان که شامل تمام انواع آلودگی ها به ویژه آلودگی هوا است که اصفهان را به دلیل خشکسالی و خشک شدن زاینده رود بیشتر تحت تاثیر قرار داده است علاوه بر تنگی نفس و تسریع و تشدید بیماریهای قلبی و سرطانی و غیره عامل اصلی آلرژی های و همچنین حساسیت های پوستی شده است.
 
حساسیت های پوستی که از یک خارش دیوانه کننده شروع می شود تا زدن تاول های بزرگ پوستی  تا سرطان های پوست که از دید متخصصان امروز با شیوع بالای آن مواجهیم همه و همه ثمره انواع آلودگی های محیطی  و صد البته مواد غذایی بی کیفیتی است که به راحتی تولید و به دست مردم می رسد.
 
امروزه به راحتی شاهد یک یا چند نفر از اطرافیان خود به حساسیت های پوستی هستیم و روند رو به فزاینده آنها تنها به دلیل انواع آلاینده ها در محیط است از ریزگردها و گرد و غبارهای بگیر تا آلاینده های خودرو تا خشکسالی اصفهان و هزار و یک مورد دیگر که انگار از دست مسئولان رسیدگی به مسئله آلودگی هوا در رفته است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار