رئیس موقت منتخبان پنجمین دوره شورای شهر اصفهان گفت: شهردار بعدی اصفهان هفته اول شهریور معرفی خواهد شد و همه توان خود را بکار میگیریم که فردی شایسته و آشنا به امور شهر انتخاب شود.
کد خبر: ۴۶۷۲۰۹
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 26 July 2017
به گزارش تابناک : فتح‌الله معین در خصوص روند انتخاب شهرداری اصفهان در پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: برای این امر در گام نخست برای شناسایی نیازهای شهر و شهروندان جلساتی را شهردار و معاونان شهردار اصفهان برگزار کرده و نیازهای موجود را احصا کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه بر اساس نیازسنجی شهر اصفهان و اولویت بخشی به این نیازها طبق چارچوب قانونی مقرر شد تا هر یک از منتخبان مردم اصفهان در پنجمین دوره شورای اسلامی افراد مورد نظر خود را در جلسه‌ای معرفی کنند، افزود: بر این اساس در جلسه‌ای که سه روز گذشته برگزار شد منتخبان مردم اصفهان هر کدام چهار گزینه مورد نظر خود را معرفی کردند.

رئیس موقت منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه در جلسه سه روز گذشته ۵۲ نفر برای کاندیداتوری شهرداری اصفهان معرفی شدند، ابراز داشت: بر این اساس اعضای شورای شهر در این جلسه موظف به ارائه خلاصه‌ای از رزومه این افراد در جلسه بعد شدند ضمن اینکه نظر سنجی از کاندیداهای معرفی شده در خصوص رد و یا قبول مسئولیت شهرداری اصفهان را نیز انجام دهند.

وی با اشاره به اینکه با توجه به عدم هماهنگی با افراد معرفی شده لیست این افراد رسانه‌ای نشده است، گفت: در بین افراد معرفی شده اشخاص با دارا بودن مسئولیت‌های کشوری، شهرداران قبلی و شهردار فعلی اصفهان حضور داشتند.

معین با اشاره به اینکه رزومه افراد معرفی شده برای قبول مسئولیت شهرداری اصفهان از سوی منتخبان مردم در جلسه بعدی و حداکثر تا ۱۵ مردادماه ارائه خواهد شد، ابراز داشت: پس از بررسی سوابق، افراد معرفی شده برنامه‌ای خود را نیز ارائه خواهند داد و نهایتاً مصاحبه‌ای نیز با این افراد در شورای شهر انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شهردار بعدی اصفهان نهایتاً در هفته اول شهریور ماه معرفی خواهدشد، گفت: همه توان خود را بکار خواهیم گرفت که فردی شایسته و آشنا به امور شهر و شهرداری با تحصیلات مرتبط سکاندار شهرداری اصفهان باشد.






منبع : مهر 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار