نخستین آکادمی کشتی آلیش و گراپلینگ بانوان اصفهان با حضور شهردار و منتخبان پنجمین دوره شورای شهر اصفهان افتتاح شد.
کد خبر: ۴۶۸۰۸۱
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 27 July 2017
به گزارش تابناک : دومین همایش بزرگ کشتی بانوان و مراسم افتتاح نخستین آکادمی کشتی آلیش و گراپلینگ بانوان در اصفهان پیش از ظهر امروز با حضور مهدی‌جمالی‌نژاد شهردار اصفهان، شیرین طغیانی و فریده روشن منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان، معصومه بابایی نماینده فدراسیون کشتی و سرپرست تیم‌های ملی بانوان و محمد مجیری رئیس هیأت کشتی استان اصفهان در خانه کشتی پوریای ولی برگزار شد.

این آکادمی به زودی در ورزشگاه تختی آغاز به کار خواهد کرد.

رئیس هیأت کشتی استان اصفهان در این مراسم اظهار کرد: کشتی بانوان از ۲ سال پیش در ایران راه‌اندازی شد.

محمد مجیری افزود: راه‌اندازی این رشته در استان‌ها از سوی افتتاحیه جهانی کشتی به فدراسیون کشتی ایران ابلاغ شد و چون بانوان زیادی در اصفهان به این رشته علاقمند بودند و در تورنمنت‌های مختلف مانند تورنمنت بلاروس مقام‌هایی کسب کرده بودند، اقدام به افتتاح نخستین آکادمی کشتی آلیش و گراپلینگ بانوان در اصفهان کردیم.

ورزش کشتی تبلور سلحشوری ایرانیان است

همچنین نسرین شاکری‌فرد مسئول امور بانوان اداره‌کل ورزش و جوانان استان اصفهان در این آئین گفت: ورزش کشتی تبلور سلحشوری ایرانیان و سرآمد تمام رشته‌های ورزشی است.

وی افزود: سلامت همه رشته‌ها در تربیت اخلاق و پرورش جسم است و تاسیس مدرسه کشتی باعث رشد این رشته و فرهنگ‌سازی در جامعه و خانواده‌ها می‌شود.

شاکری‌فرد بیان داشت: کشتی بانوان در این مکان به صورت آکادمیک آموزش داده می‌شود و امیدوارم کشتی‌گیران بانوی اصفهانی به میادین بین‌المللی راه پیدا کنند.

در حاشیه این مراسم کشتی‌گیران نونهال و نوجوان آلیش و گراپلنگ اصفهان به رقابت پرداختند.





منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار