کد خبر: ۴۶۸۵۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲ 28 July 2017
امام جمعه گتوند با اشاره به دیدار بجای فرماندهان سپاه با رئیس جمهور گفت:این دیدار همگرایی ملی ما را مضاعف می کند و باعث نا امیدی دشمنان شد.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدعلی شاه آبادی در خطبه های این هفته نماز جمعه در مصلای امام خمینی(ره) این شهر با اشاره به دیدار فرماندهان سپاه با رئیس جمهورگفت: این دیدار بجا بود و باعث رفع برخی سوء تفاهم ها شد، و قطعا این دیدار ها همگرایی ملی ما را مظاعف می کند و مایه یاس و ناامیدی دشمنان خواهد شد.

وی گفت: این دیدار درون گرایی،انسجام ملی،بازگشت به آن ارزش ها و ظلم ستیزی را نشان داد، و پیامش این بود، که به ارتش ،سپاه،نیروهای جوان و تحصیلکرده که مایه اقتدار کشور ایران اسلامی است، اعتماد کنیم.

حجت الاسلام شاه آبادی با اشاره به مکر و حیله استکباری آمریکا در جریان جدید سنا و کنگره این کشور علیه ایران گفت: محتوای این تحریم ها بهانه های جدید آمریکاست. 

وی افزود: مسئولان نظام اسلامی ما به مذاکرات حسن نیت نشان دادند و حقیقتا تلاششان این بود که گره مشکلات کشور را باز کنند، اما آمریکا بار دیگر بدعهدی خود را نشان داد.

خطیب جمعه گتوند افزود: من به شخصه از ریاست جمهوری که با جسارت، جرات و صداقت اعلام کرد، ما نسبت به این بدعهدی آمریکا اقدام خواهیم کرد، تشکر و قدردانی می کنم .

حجت الاسلام شاه آبادی ادامه داد:کشور اسلامی ما و نهضت ما، عزتش در این است که به دهن آمریکا مشت و سیلی زد، و به آنان نشان داد کدخدای دنیا نیستند.

وی گفت: قطعا یکی از عوامل مهم آمریکا در جسارت در تحریم های جدید علیه ایران ،احساس ناتوانی و عدم پاسخگویی بجا از درون کشور اسلامی ما به این خواسته های نا بحق آمریکاست، و لذا باید همه قوا پاسخی مایوس کننده به آمریکا دهند.

امام جمعه گتوند در بخش دیگری از سخنانش به رتبه برتر آموزشی شهرستان گتوند برای چهارمین سال متوالی و دیگر موئلفه های برتر آموزشی و فرهنگی کسب شده، از سوی آموزش و پرورش برای این شهرستان اشاره کرد، و از زحمات مدیریت آموزش و پرورش،فرهنگیان،دبیران،مسئولان آموزشگاه ها،دانش آموزان و دیگر افرادی که در بدست آوردن این عناوین تلاش کردند، تشکر و قدر دانی کرد.

حجت الاسلام شاه آبادی در ادامه از تلاش های امین میرزازاده کشتی گیر گتوندی و نخبه کشتی خوزستان در جهت کسب مقام جهانی همچنین ازحجت الاسلام هادی فرجپور مربی تیم کیوکوشین کاراته شهرستان گتوند در بدست آوردن مقام نایب قهرمانی در مسابقات ورزشی کشور تقدیر کرد.

وی با اشاره به وضعیت اشتغال در شهرستان گتوند گفت: مساله اشتغال در اولویت پیگیری های مسئولان شهرستان بویژه نماینده مردم در مجلس و فرماندار شهرستان گتوند است و امید داریم مشکلات اشتغال هرچه سریعتر در شهرستان رفع شود.

امام جمعه گتوند با اشاره به ظرفیت های شهرستان در اشتغالزایی گفت: سرمایه داران شهرستان در راستای ایجاد اشتغال به مسئولان کمک کنند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار