مدیرکل استاندارد استان بوشهر گفت: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد نظارت بر کالاها و خدماتی است که با ایمنی و سلامتی مردم در ارتباط است در همین راستا طرح بازرسی مخازن سی ان جی خودروهای عمومی گازسوز آغاز شد.
کد خبر: ۴۷۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶ 13 June 2015
تابناک بوشهر: محمدرحیم بهره‌مند ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بازبینی مخازن  سی ان جی خودروها ضروری است اظهار داشت: باتوجه به اینکه بیشترخودروهای گاز سوز بیش از سه سال عمر دارند بازبینی مخازن  سی ان جی آنها ضروری است.

مدیرکل استاندارد استان بوشهربا بیان اینکه مخازن سی ان جی خودروهای عمومی گاز سوز بوشهررایگان بررسی می‌شوند گفت: یکی از وظایف سازمان ملی استاندارد نظارت بر کالاها و خدماتی است که با ایمنی و سلامتی مردم در ارتباط است در همین راستا طرح بازرسی مخازن سی ان جی خودروهای عمومی گازسوز آغاز شد.

وی تصریح کرد:  طرح بازبینی سیلندر خودروهای حمل و نقل عمومی گاز سوز به مدت یک هفته در بوشهر اجرا می‌شود.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر افزود:بیش از این از مالکان این خودروها خواسته شده بود با مراجعه به نشانی در این طرح ثبت نام کنند که برخی از مالکان در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند.

بهره مند بیان کرد: باتوجه به اجرای این طرح در محل اسکان شهرداری واقع در میدان انتظام شهر بوشهر آندسته از مالکان خودروهای گاز سوز که تاکنون در این سامانه ثبت نکرده‌اند می‌توانند از ساعت 8 و 30 تا 16 به این محل مراجعه و ثبت نام کنند تا نوبت بازبینی به آنها داده شود.

وی افزود: در این طرح سهم استان بوشهر 600 دستگاه خودرو است که تاکنون 260 مالک خودرو نام نویسی کرده‌اند.

مدیرکل استاندارد استان بوشهر خاطرنشان کرد: طرح بازبینی خودروهای گازسوز که به منظور امنیت و جلوگیری از حوادث احتمالی انجام می‌شود ابتدا در بوشهر و سپس در شهرستان‌های گناوه دشتستان و کنگان اجرا می‌شود.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار