رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: با توجه به اینکه استان اصفهان یکی از استان‌های برخوردار در کشور است اما در شهرستان‌های آن مشکلات عدیده‌ای وجود داشته و بزرگترین مشکل آن بیکاری است.
کد خبر: ۴۷۰۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۹ 01 August 2017
به گزارش تابناک : حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی پیش از ظهر امروز در گردهمایی مجمع نمایندگان استان اصفهان اظهار داشت: مجمع نمایندگان استان در دوره دهم مجلس شورای اسلامی به تعاملی که بین نمایندگان وجود دارد از اتحاد و انسجام خوبی برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه پس از مجلس دهم این هفتمین جلسه‌ای که در شهرستان‌های استان برگزار می‌شود، افزود: استاندار اصفهان در تمام جلسات مجمع نمایندگان استان حضور فعال داشته است و این نشانه همراهی با نمایندگان است.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: با توجه به مسؤولیتم در 3 دوره ریاست این مجمع و اطلاع از روند برگزاری آن در ادوار مختلف، اعلام می‌کنم که استانداران قبلی حضور فعالی در جلسات مجمع نمایندگان نداشتند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه استان اصفهان یکی از استان‌های برخوردار در کشور است اما در شهرستان‌های آن مشکلات عدیده‌ای وجود داشته و بزرگترین مشکل آن بیکاری است که امیدواریم در جلسات مجمع نمایندگان استان اصفهان این 2 مشکل نیز بر طرف شود.

در ادامه سیدحسن شفعتی فرماندار خوانسار عنوان کرد: تأسیس این دهکده گردشگری در خوانسار عمل به شعار اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال است.

وی با اشاره به اینکه تونل بوئین میاندشت- خوانسار یکی از راه‌های ارتباطی استان است، یادآور شد: حفاری تونل به اتمام رسیده است، اما پیمانکار برای لاینیک به اعتبار نیاز دارد و به دلیل ریزش متوالی امکان تعطیلی پروژه وجود دارد.

فرماندار خوانسار با اشاره به اینکه شهرستان خوانسار فاقد کمربندی است، اذعان داشت: عبور خودروهای سنگین از شهرستان خوانسار سبب تردد در این شهرستان و عامل اصلی حوادث ترافیکی شده است.

* بدهکاری به پیمانکاران مشکل اصلی پروژه مسکن مهر خوانسار

وی با اشاره به اینکه آسفالت معابر روستایی از مطالبات به حق مردم روستاهاست، تأکید کرد: در حالی که 85 درصد از مسکن مهر شهرستان خوانسار به متقاضیان تحویل داده شده اما هنوز مشکلاتی همچون فاضلاب شهری، مسجد و مدرسه برای این پروژه وجود دارد.

شفعتی خاطرنشان کرد: بسیاری از مدیران تعاونی‌های قبلی پروژه مسکن مهر، پروژه‌ها را به صورت نیمه‌تمام را رها کرده‌اند و اکنون به پیمانکارانی که ادامه ساخت پروژه را برعهده گرفتند بدهکار هستیم.

وی در پایان بیان داشت: با توجه به ظرفیت‌های خوب گردشگری در خوانسار، این شهرستان مهاجرپذیر بوده و قیمت زمین در آن افزایش یافته است.





منبع : فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار