نائب رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: تلاش می‌کنیم در نخستین جلسه علنی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان شهردار اصفهان را معرفی کنیم.
کد خبر: ۴۷۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ 02 August 2017
به گزارش تابناک : علیرضا نصر اصفهانی با اشاره به اینکه هنوز در خصوص برگزاری مراسم تحلیف شورای پنجم به اعضای شورای شهر اطلاع رسانی نشده است، اظهار داشت: تغییر زمان تحلیف از شهریور ماه به ۱۴ مردادماه صبح امروز از شورای نگهبان به مجلس شورای اسلامی اعلام شده است.

وی افزود: مطابق با قانون، مجلس باید این موضوع را به دولت ابلاغ کند و وزارت کشور نیز به استانداری‌ها و پس از آن به فرمانداری‌ها برای برگزاری مراسم تحلیف این مصوبه ابلاغ شود.

نائب رئیس موقت پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اینکه تغییر زمان تحلیف شورای پنجم تنها از طریق رسانه‌ها اعلام شده است، ابراز داشت: این مراسم به صورت همزمان در همه کشور برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه پس از برگزاری مراسم تحلیف نخستین فعالیت ما در خصوص انتخاب شهردار است، اضافه کرد: در دستور کار داریم تا با برنامه‌ریزی دقیق در نخستین جلسه علنی شورای پنجم شهردار جدید اصفهان را انتخاب کنیم.

نصر اصفهانی با اشاره به اینکه بر اساس آئین نامه داخلی شوراها امکان انتخاب سرپرست شهرداری اصفهان به مدت سه ماه وجود دارد، گفت: این در حالی است که همه سعی خود را برای انتخاب شهردار جدید اصفهان بکار خواهیم گرفت.





منبع : شهردارآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار