منتخبان پنجمین دوره شورای اسلامی شهر اصفهان پس از جلسه فشرده شش ساعته روز جمعه، بر روی انتخاب ۱۵ گزینه نهایی برای تصدی شهرداری اصفهان به توافق رسیدند.
کد خبر: ۴۷۲۷۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 05 August 2017
به گزارش تابناک : فتح الله معین، رییس موقت منتخبان شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار داشت: طی دو جلسه سه ساعته که از بعدازظهر امروز تا مغرب به مدت سه ساعت و سپس جلسه دوم به مدت سه ساعت بعد از نماز مغر و عشا ادامه داشت، لیست پیشنهادی اعضای منتخب شورای شهر پنجم اصفهان اخذ شده و مورد بررسی و رسیدگی قرار گرفت.

او تصریح کرد: در جلسه اولیه، ابتدا نام افراد پیشنهادی اعضا جمع آوری شد که با تجمیع اسامی، تعداد کل به ۵۹ نفر رسید. با بررسی افراد پیشنهادی و تطبیق وضعیت این افراد با شرایط قانونی مصوب مجلس شورای اسلامی و همچنین اعلام آمادگی افراد و بررسی سوابق اجرایی آن‌ها، از بین افراد مذکور پس از حذف اسامی افرادی که به جهت اداری ذکر شده امکان استفاده از خدمات آن‌ها وجود نداشت، تعداد ۲۶ نفر با نظر منتخبین انتخاب شدند.

معین در ادامه افزود: سپس در جلسه دوم که با فاصله یک ساعت از جلسه اول تشکیل شد، ضمن تماس با برخی از نامزدهای تصدی سمت شهرداری به جهت اطمینان از قبول مسئولیت توسط آن‌ها و همچنین سایر شرایط، مربوطه تعداد ۱۵ نفر انتخاب شدند.

رئیس و سخنگوی موقت منتخبان شورای اسلامی پنجم شهر اصفهان به شیوه انتخاب این ۱۵ نفر اشاره کرده و گفت: در فرایند انتخاب این ۱۵ نفر همه تلاش منتخبین شورا بر روی انتخاب افراد با سابقه روشن از نظر امانت داری و تعهد به خدمت و همچنین داشتن سابقه مدیریت مرتبط و سوابق اجرایی قابل قبول قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: در بین این ۱۵ نفر، شخصیت‌های مختلف ملی و استانی حضور دارند که امیدواریم در رایزنی‌های بعدی موافقت کامل این عزیزان را جلب و پس از رای گیری از بین آن‌ها شهردار اصفهان را انتخاب کنیم.

معین به ادامه فرایند انتخاب شهردار اصفهان اشاره کرد و گفت: از این ۱۵ نفر تا روز یک شنبه سوابق کامل کاری و تحصیلاتی و مدیریتی درخواست خواهد شد سپس از بین ۱۵ نفر، ۷ نفر انتخاب شده و با آن‌ها مصاحبه و مذاکره حضوری به عمل خواهد آمد و برنامه آنان برای اداره کلان شهر اصفهان به صورت مکتوب اخذ خواهد شد که اسامی ۱۵ نفر مذکور به ترتیب الفبا عبارت است از:

 دکتر سید مهدی ابطحی

 دکتر مهدی جمالی‌نژاد

 مهندسی علی جوادی

 مهندس سید محمود حسینی

 دکتر پیروز حناچی

 دکتر سید ابوالفضل رضوی

 مهندس سجاد

 مهندس سید رضا عقدایی

 مهندس علی عموشاهی

 مهندس مهدی فاتحی

 مهندس محمود فتاح الجنان

 خانم مهندس مقیمی

 دکتر میرزایی

 مهندس میریان

 دکتر قدرت الله نوروزی

   
  


منبع : شهردارآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار