عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: نگهداری و آبیاری فضای سبز و به ویژه فضای سبز ناژوان یکی از مهمترین معضلات شهرداری اصفهان است.
کد خبر: ۴۷۳۰۴۸
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹ 05 August 2017

به گزارش تابناک : وحید فولادگر در یکصد و هشتاد و هشتمین جلسه علنی ازدوره چهارم شورای اسلامی شهر اصفهان یکی از معضلات شهرداری اصفهان در سال‌های اخیر با توجه به خشکسالی‌های متوالی را نگهداری و آبیاری فضای سبز به ویژه در منطقه سبز ناژوان عنوان کرد و اظهار داشت: در این راستا تاکنون شهرداری اقدامات خوبی در خوص تامین منابع آبی انجام داده است که راه‌اندازی تصفیه‌خانه پساب سپاهانشهر از آن جمله است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از سامانه نوین آبیاری از دیگر اقدامات مناسب شهرداری در این زمینه بوده است، ابراز داشت: اخیراً برخی از چاه‌های قدیمی شهرداری پلمب شده است که این چاه‌ها در زمان‌های طولانی خشک زاینده رود به داد فضای سبز شهر و به خصوص ناژوان می رسد.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان در ادامه با تاکید بر اینکه مراتب اعتراض خود را نسبت به پلمب چاه های شهرداری که موجب خشک شدن  فضای سبز شهر اصفهان می‌شود را اعلام می‌کنم، افزود: از مسئولان تقاضا می‌شود به این امر رسیدگی کرده و تجدید نظر کنند.

دولت نسبت به جلوگیری از تولید خودروهای بی کیفیت اقدام کند

ابوالفضل قربانی، دیگر عضو شورای اسلامی شهر اصفهان نیز در ادامه این جلسه علنی با اشاره به ترافیک سنگین این روزهای خیابان‌های اصفهان اظهار داشت: این امر موجب سلب آسایش از ساکنین محله‌های هسته مرکزی و افزایش میزان آلاینده‌ها و تاثیرات نامطلوب بر روی شبکه ترافیک شهر شده است.

وی با اشاره به اینکه ضروری است که از برگزاری برنامه‌های پر مخاطب در ساعات عصر خودداری شود، اضافه کرد: همچنین در خیابان‌های شهر شاهد پارک دوبل و بیشتر از آن توسط بعضی از شهروندان عزیز هستیم، به طوری که انجام چنین کاری را مباح، مجاط و جزئی از حقوق خود می دانند که باید توجه کرد از این رفتار به عنوان یک ناهنجاری اجتماعی یاد می شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر اینکه قطعاً پارک دوبل یکی از مصادیق بارز حق‌الناس است، افزود: این در حالی است که با فاصله‌ای اندک محل پارک مناسب و یا پارکینگ وجود دارد و با توجه به این موضوع از مسئولین و به ویژه پلیس راهور تقاضا دارم نسبت به این معضل اجتماعی طبق مقررات مربوطه اقدام لازم صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه دولت نسبت به تعهدات خود در خصوص جلوگیری از تولید خودروهای بی کیفیت عمل کند، افزود: همچنین ضروری است که برای هر شهر یک حد مشخصی از خودرو تعریف شود تا مسئولان با توجه به مقدار تعیین شده اقدامات لازم را انجام دهند.





منبع : شهردارآنلاین 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار