سید عظیم فاطمی معاون فرهنگی حوزه هنری استان اصفهان در نشست شورای کارشناسی هنری حوزه هنری گفت: حسن حوزه هنری استان اصفهان استفاده از خرد جمعی است و این را به شورای کارشناسی خود مدیون است.
کد خبر: ۴۷۳۴۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۷ 06 August 2017

به گزارش تابناک : وی با معرفی واحدهای مختلف حوزه هنری در رشته های مختلف افزود: هدف از تشکیل جلسه فراهم کردن فرصتی بود که کارشناسان را به یکدیگر بشناسانیم و توجیه اعضای شورای کارشناسی در سیاست گذاری های حوزه هنری، ارتباط مستقیم با ریاست و آشنایی آنان با اهداف و وظایف حوزه هنری از دیگر اهدافمان بود.

وی با اشاره به بودجه کم حوزه هنری استان اصفهان نسبت به سایر ارگان ها و مجموعه های فرهنگی و هنری خاطرنشان کرد: با توجه به بودجه کم اما حوزه هنری توانسته است طی سالها فعالیت خود اعتماد پیشکسوتان و مردم را جلب نماید و همواره محلی امن برای آموزش کودکان و نوجوانان و حضور اعضای خانواده بوده است.

فاطمی تصریح کرد: همسان نبودن تولیدات خانه ها و همچنین عدم انجام کاری مشترک از سوی تمامی واحدهای حوزه هنری شاید یکی از مشکلات این خانه‌ها باشد.

وی با اشاره به حضور موفق ریاست جدید حوزه هنری استان اصفهان در تغییراتی که در آموزش و پژوهش حوزه هنری داده شد گفت: آموزش پیشرو در حوزه هنری استان اصفهان در جریان است و توجه به مباحث کودکان و نوجوان و حضور در دیدار از هنرمندان و همچنین بهره گیری از رسانه و فضای مجازی و ... سبب انعکاس خوب تولیدات حوزه هنری شده است و ما باید از پتانسیل های شوراهای کارشناسی و دیدگاه های آنان استفاده کاملی کنیم.





منبع : حوزه هنری استان ها 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار