کنسرت «علی زند وکیلی»، ۲۰ مرداد ماه در سالن کوثر اصفهان برگزار می شود.
کد خبر: ۴۷۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹ 06 August 2017
به گزارش تابناک : علی زند وکیلی خواننده و نوازندۀ موسیقی، متولد سال ۱۳۶۵ است که در سال ۱۳۷۷ به هنرستان موسیقی شیراز رفته و نواختن سنتور و پیانو را آموزش دیده است. وی که به همراه برادر خود، محمد زند وکیلی و میلاد ذبیحی گروهی را تحت عنوان «زند بند» تأسیس کرده، با گروه‌های دنگ شو، خموش، طلوع، نغمه کیمیا، شروند و گلبانگ نیز همکاری داشته و کنسرت هایی را نیز به همراه این گروه‌ها برگزار کرده است.
تیتراژ مجموعه‌های دزد و پلیس، پژمان (آخر قصه)، شاهگوش (علی کلک) و زیر پای مادر توسط این خواننده اجرا شده است.

زند وکیلی در بهمن ۱۳۹۳ در اختتامیه جشنواره فیلم فجر به همراه مهران مدیری آهنگ های «ناردونه» و «رفتی» را به صورت زنده اجرا کرد و بسیار از این اجرای او استقبال شد. از این هنرمند تا کنون آلبوم هایی با نام های میان تاریکی (۱۳۹۰، به همراه بابک غسالی)، عبور از مه (۱۳۹۲ به همراه هامون بهرامی مقدم)، دشت جنون (۱۳۹۴)، همنشین درد ( ۱۳۹۴)، یادی به رنگ امروز (۱۳۹۴) صبا  (۱۳۹۴)، چون رقص آب (۱۳۹۴) و رؤیای بی تکرار (۱۳۹۵) روانۀ بازار موسیقی کشور شده است.

علاقمندان برای شرکت در کنسرت این خوانندۀ جوان می توانند با تهیۀ بلیت از سایت رسا کنسرت، ۲۰ مرداد ماه، در سانس های ۱۸:۳۰ و ۲۱ به سالن مجلل کوثر واقع در سه راه حکیم نظامی، مجموعۀ ۲۲ بهمن، مراجعه کنند.






منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار