مدیر خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان با اشاره به آغاز به کار جشنواره سراسری تئاتر سوره گفت: ۳ نمایش از اصفهان در جشنواره سراسری سوره ماه حضور دارد.
کد خبر: ۴۷۳۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۸ 06 August 2017
به گزارش تابناک : رسول هنرمند با اشاره به آغاز به کار جشنواره سراسری تئاتر سوره اظهار داشت: 3 نمایش از اصفهان در جشنواره سراسری سوره ماه حضور دارد.

وی افزود: 2 کار صحنه‌ای "بی در زمان" به کارگردانی احسان جانمی و "پیرمرد بقچه دوچرخه" به کارگردانی پیمان کریمی و نمایش خیابانی "حکایت خنده‌دار خنده‌ای که نیست" از مسعود براهینی در این جشنواره به رقابت می‌پردازند.

مدیر خانه تئاتر حوزه هنری اصفهان گفت: در این جشنواره 11گروه از استان‌های کشور به اضافه 10 کار از تهران در بخش‌های مختلف با هم رقابت می‌کنند.

وی بیان کرد: رقابت سخت است زیرا نمایش‌های تهران کارهای قوی وجود دارد اما اصفهان نیز تنها شهر پس از تهران است که 2 کار صحنه‌ای دارد سایر استان‌ها با یک کار رد  این جشنواره حضور دارند.

هنرمند خاطرنشان کرد: راه‌یابی به جشنواره سراسری نکته مهمی است، در این چند ساله معمولا یک کار بیشتر در این جشنواره سراسری از سوی اصفهان نداشتیم.

وی افزود: راه پیدا کردن به جشنواره استانی نشان می‌دهد کارهای اصفهان خوب بوده که پس از گذراندن از مرحله استانی و منطقه‌ای به سراسری راه پیدا کرده‌اند.




منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار