عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس از بررسی برنامه و کارنامه کاری وزرای پیشنهادی دولت پس از ارائه لیست از سوی دولت به مجلس در فراکسیون متبوعش خبر داد.
کد خبر: ۴۷۴۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷ 07 August 2017
به گزارش تابناک : سیدجواد ابطحی عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به ارائه لیست وزرای پیشنهادی دولت، اظهار داشت: احتمالا رئیس‌جمهور روز (سه‌شنبه 17 مرداد) لیست وزرای پیشنهادی را به هیئت رئیسه مجلس تقدیم می‌کند. 
 
وی افزود: پس از ارائه لیست وزرا، فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس کارنامه کاری، سوابق اجرایی و برنامه‌های کاری وزرای پیشنهادی را بررسی و ارز‌یابی می‌کند و نظر اعضاء و نتیجه ارز‌یابی نمایندگان از طریق سخنگوی فراکسیون اعلام می‌شود. 
 
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با بیان اینکه دعوت از وزرا برای حضور در صحن فراکسیون نیز در دستور کار اعضای فراکسیون است، تصریح کرد: ترجیح اعضای فراکسیون این است که وزرا را به صورت تک تک و جداگانه برای ارائه و دفاع از برنامه‌های‌شان دعوت کند، اما به دلیل کمبود زمان ممکن است در گروه‌های چند نفره از وزرا دعوت به عمل آید. 
 
ابطحی درباره اولویت اعضای فراکسیون متبوعش برای دعوت از وزرا اظهار داشت: با توجه به اهمیت مباحث اقتصادی و سیاست خارجی، لذا دعوت از تیم اقتصادی دولت دوازدهم و وزیر پیشنهادی برای دستگاه دیپلماسی در اولویت اعضای فراکسیون است.





منبع : تسنیم 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار