رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: دولت دوازدهم، کوچک ساختن بدنه دولت را در دستور کار قرار دهد.
کد خبر: ۴۷۴۳۲۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶ 07 August 2017

به گزارش تابناک : سید عبدالوهاب سهل‌آبادی در نخستین همایش  تجارت الکترونیک، پست هوشمند و صنعت در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق بازرگانی اصفهان اظهار داشت: حجیم شدن بدنه دولت در چند دهه اخیر سبب افزایش هزینه‌های جاری‌ شده و مهم‌ترین گام دولت دوازدهم کاهش هزینه‌های جاری از آغاز کاری رسمی است.

وی تفویض اختیار سازمان‌های دولتی به تشکل‌های بخش خصوصی را عامل کوچک شدن دولت و به دنبال آن کاهش هزینه‌های دولت دانست و گفت: در بخش اصناف امروز شاهد مدیریت بیش از 3 میلیون واحد صنفی در کشور با نظارت اتحادیه‌ها هستیم.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان تصریح کرد: تشکل‌های خصوصی از جمله اتاق بازرگانی، خانه صنعت و معدن، انجمن‌ها و کانون کارفرمایان و اتاق اصناف می‌توانند بخشی از وظایف دولت را باکیفیت بیشتر انجام دهند.

وی از راه‌اندازی مرکز رشد صادرات در استان اصفهان در اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: استان اصفهان با داشتن 8 هزار واحد صنعتی همواره نقش مؤثری در تولید کالاهای صنعتی دارد و تنها 30 درصد ظرفیت تولید آنان در کشور قابل‌فروش است و مابقی بایستی صادر شود.

سهل‌آبادی با اشاره به ظرفیت کارگوترمینال فرودگاه اصفهان گفت: پست می‌تواند از این کارگو برای حمل بسته‌های پستی استفاده کند.





منبع : رویش نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار