«اولين پارک کسب و کارهاي نوين در کشور، اول شهريورماه سال جاري در اصفهان راه‌اندازي خواهد شد و همزمان با آن، نمايشگاه دائمي استارتاپ‌ها و اپليکيشن‌هاي کسب و کار برگزار خواهد شد.»
کد خبر: ۴۷۴۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷ 07 August 2017

به گزارش تابناک : مدير خدمات ويژه شهروندي 193 (خوش) در جمع خبرنگاران در کلينيک خودرو رضواني با بيان اين مطلب، گفت: نگاه پارک کسب و کارهاي نوين، ايجاد همافزايي و کمک به کسب و کار با استفاده از ابزار روز بوده و پل ارتباطي بين مردم و اصناف در صفوف مختلف است.

رسول رضواني اظهار داشت: پارک کسب و کار خدمات ويژه شهروندي (خوش) با شماره سه رقمي 193 با وجود اپليکيشن و سايت خوش، پل ارتباطي بين خدمتگيرندگان و خدمتدهندگان است و خدماتگيرندگان به نحوه فعاليت خدمتدهندگان در زمينهاي که خواستار آن هستند امتياز يا نمره ميدهند و بر اين اساس، ارزيابي فعاليتها، صورت ميپذيرد.

وي افزود: ما انقلابي در نوع ارتباطگيري ميبينيم که ميتواند ساماندهي شود و صاحبان ايده در اين حيطه، ميتوانند بهترينها را بيابند.

مدير خدمات ويژه شهروندي 193 (خوش) و نمايشگاه دائمي استارتاپها و اپليکيشنهاي کسب و کار در منطقه 5 کشور و مدير هلدينگ رضواني گفت: خدمات ويژه شهروندي 193 (خوش)، ارائهدهنده کار خوب و قيمت مناسب براي هر خدمتي است و در اين ميان، مردم بازرسان خوبي براي ارائهدهندگان خدمات به شمار ميروند.

رضواني از شهروندان خواست پس از راهاندازي پارک کسب و کارهاي نوين در اصفهان، با 193 تماس بگيرند و از خدمات مختلف توسط مراکز معتبر و برابر با تعرفههاي مصوب استفاده کنند.

وي در ادامه خاطرنشان کرد: خريد مايحتاج روزانه از تمامي مراکز معتبر، خدمات ساختماني، تأسيساتي، نظافتي، خدمات اداري نيابتي (بانکي، دفاتر پيشخوان، بيمه، خدمات ارتباطي) خدمات پزشکي همچون ويزيت پزشک در منازل، اعزام پرستار، وصل سرم و تزريقات، خدمات ورزشي اوقات فراغت و تورهاي گردشگري، خدمات آموزشي و خدمات تعميراتي، تعمير لوازم خانگي، کامپيوتر و موبايل و... از جمله خدماتي است که شهروندان ميتوانند ضمن تماس با 193 از آنها بهرهمند شوند.

مدير خدمات ويژه شهروندي 193 (خوش) گفت: در يک کلام، خدمات ويژه شهروندي، خدمتي نوين براي تمام ايرانيان است.

■■■

مشاور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات و مديرعامل شرکت همگامان و خوش ايران هم گفت: مجموعه خدمات ويژه شهروندي 193 (خوش)، يکپارچهساز خدمت در کشور بوده و رويکرد آن ارائه خدمات استاندارد است.

ابوالفضل محمدي قديم اظهار داشت: خدمات ويژه شهروندي 193 (خوش)، زنجيره کامل ارائه خدمات است و دسترسي آسان در کوتاهترين زمان ممکن را براي همگان فراهم ميسازد و تضمينکننده کيفيت خدمات است.

وي با بيان اينکه رفتار ارائهدهندگان خدمات براساس رضايتمندي مردم در ارائه کار مطلوب، ثبت و ارزيابي ميشود، افزود: ما اين ارزيابيها را مورد توجه قرار داده و در ارائه خدمات دخالت ميدهيم و اگر کار با کيفيت و مطلوب براي شهروندان صورت پذيرفته باشد از ارائهکننده خدمات حمايت ميکنيم و در غير اين صورت، ارائهدهنده خدمت را از چرخه کاري خارج ميسازيم و بدينسان سعي داريم فرهنگ ارائه خدمات در کشور را بهبود بخشيم.

محمدي قديم اذعان داشت: با ارائه خدمات از سوي خدمات ويژه شهروندي 193، ديگر مناقشهاي بين ارائهدهنده خدمات و گيرندگان خدمات بابت نوع خدمت و قيمت آن پيش نخواهد آمد و مردم در حقيقت بهاي انجام کار سالم و مطمئن را پرداخت ميکنند. اين در حالي است که خدمات ويژه شهروندي 193 بيشتر در کلانشهرها موفق خواهد بود و حتي ما براي شهرهاي کوچک هم ميتوانيم خدمات نيابتي را اجرايي سازيم تا از تردد افراد ساکن در شهرهاي کوچک و حتي روستاها به کلانشهرها جلوگيري شود و هزينههاي آن کاهش يابد و مهاجرتهاي بيمورد به شهرها نداشته باشيم.

وي خاطرنشان کرد: ساکنين شهرهاي کوچک و حتي روستاها ميتوانند ضمن تماس با 193 از ما براي ارائه خدمات کمک بگيرند.

محمدي قديم ادامه داد: انجام کار صحيح، بايد داراي چارچوب و اصول باشد و ما بايد به سوي استانداردسازي خدمات گام برداريم.

مشاور وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات اظهار داشت: گستره خدمات ويژه شهروندي 193 کشوري است و ما حتي نيم نگاهي هم به گردشگران داريم و پيشنهاد هم داريم گردشگران خارجي در بدو ورود به کشور، از ما کارت مخصوص دريافت کنند و خدمات مورد نياز را به زبان خود از ما دريافت کنند.

محمدي قديم معتقد است که در اين نوع سرويسهاي نوين و جديد، کرامت انساني و کرامت شهروندي همواره مدنظر قرار دارد و نوع خدمات شامل همه خدماتي است که در محل براي مشتري انجام ميشود.

وي با بيان اينکه تماس با 193 براي همه رايگان است، گفت: ما ميتوانيم ويژهنامهها، نشريهها و مجلات را هم در صورت درخواست رسانهها، از اين طريق و به صورت تهاتري، توزيع کنيم.

■■■

مدير ناوگان پست و حمل و نقل 193 نيز گفت: مردم هيچ هزينه اضافي براي خريد خدمت از طريق خدمات ويژه شهروندي 193 نميپردازند.

مهدي سهلآبادي افزود: اميد است در آينده شاهد فعاليت گسترده خدمات ويژه شهروندي 193 در استان اصفهان با رضايتمندي مردم باشيم.

شايان ذکر است، خبرنگاران از بخشهاي مختلف کلينيک خودرو رضواني، جام ديجيتال اولين اپراتور گيم ايران و... بازديد کردند و با توضيحات مسئولان، در جريان روند فعاليتها قرار گرفتند.





منبع : روزنامه نصف جهان 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار