حجت الاسلام مجید میرزایی در گفتگو با تابناک:
رئیس مرکز امورقرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه، گفت:بیش از 5 هزار نفر در مرحله شهرستانی در 11 رشته با هم به رقابت پرداختند و در نهایت 285 نفر به مرحله استانی راه یافتند.
کد خبر: ۴۷۴۴۶۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۰ 08 August 2017
حجت الاسلام مجید میرزایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک افزود:چهلمین دوره سراسری قرآن کریم مرحله استانی، به همت اداره کل اوقاف و امور خیریه 18 و 19 مرداددر محل مجتمع بعثت روبروی ترمینال شهید کاویانی برگزار می شود.

 وی خاطر نشان کرد: این مسابقات در رشته های حفظ (5 جزء،10جزء ، 20جزء و حفظ کل)، قرائت(تحقیق و ترتیل)، اذان، دعاخوانی، مسابقات معارف( تفسیر، حفظ موضوعی و حفظ احادیث) برگزار می شود.

 رئیس مرکز امورقرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تصریح کرد:مسابقات معارف به صورت کتبی برگزار می شود، ودر مرحله استانی 163 نفر در بخش خواهران و 122 نفر در بخش برادران برای کسب عناوین برتر با هم به رقابت می پردازند.

میرزایی اظهار داشت: این دوره از مسابقات21 مرداد در مراسمی با حضور مسئولان، جامعه قرآنی و عموم مردم با تجلیل از نفرات برتر و اعلام اسامی نمایندگان استان در مسابقات کشوری به کار خود پایان می دهد.

رئیس مرکز امورقرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان کرمانشاه تاکید کرد:تمامی رشته ها غیر از رشته حفظ 5 جزء مرحله کشوری دارند و ملاک انتخاب برگزیدگان در رشته های مختلف کسب حد نصاب امتیاز لازم استبه همین دلیل ممکن است در یک رشته 4 برگزیده داشته باشیم و در برخی از رشته ها در صورت عدم احراز حد نصاب برگزیده نداشته باشیم.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار