علی‌رضا منصوریان و یحیی گل‌محمدی تاکنون ۶ بار برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند.
کد خبر: ۴۷۴۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰ 08 August 2017
به گزارش تابناک : تیم‌های تحت هدایت منصوریان و گل‌محمدی جمعه در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. تاکنون منصوریان و گل‌محمدی شش بار تیم‌های‌شان به مصاف هم رفته‌اند که سه پیروزی از آن گل‌محمدی، یک پیروزی از آن منصوریان و دو تساوی ماحصل این رقابت‌ها بوده است.


گزارش مختصری از این بازی‌ها به شرح زیر است:


* مصاف اول/ لیگ چهاردهم


اولین بار که گل‌محمدی و منصوریان مقابل هم قرار گرفتند، منصوریان سرمربی نفت تهران بود و گل‌محمدی هدایت ذوب‌آهن را برعهده داشت. آن دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید.


* شکست پر گل نفت با هت‌تریک کاوه رضایی


در بازی برگشت لیگ چهاردهم میان نفت تهران و ذوب آهن، نتیجه عجیبی رقم خورد. تیم ذوب‌آهن با حساب ۵ بر ۳ موفق به شکست نفت‌تهران شد. در آن دیدار پر گل، کامیابی‌نیا، حسین ابراهیمی و ارسلان مطهری برای نفت‌تهران گل زدند و در آن سوی میدان، کاوه رضایی سه بار و هادی محمدی و دانیال اسماعیلی‌فر برای ذوب‌آهن گلزنی کردند.


* فینال جام حذفی


بعد از اتفاقات عجیبی که در لیگ چهاردهم رخ داد، نفت تهران و ذوب‌آهن به عنوان دو تیم فنی و موفق در چارچوب جام حذفی به مصاف هم رفتند و در پایان، باز هم این تیم گل‌محمدی بود که پیروز شد. ذوب آهن با گل‌های حدادی‌فر، کاوه رضایی و مهدی رجب‌زاده در مقابل تک گل وحید امیری با حساب ۳ بر یک قهرمان جام حذفی شد.


* لیگ پانزدهم/ باز هم تساوی


دو تیم نفت تهران و ذوب‌آهن اصفهان در لیگ پانزدهم باز هم به مصاف هم رفتند و در آن دیدار باز هم منصوریان و گل‌محمدی به تساوی بدون گل رضایت دادند.


* روزی که مرحوم دارستانی نبود


تیم‌های نفت تهران و ذوب‌آهن در بازی برگشت لیگ پانزدهم به مصاف هم رفتند و به دلیل این که مرحوم دارستانی مربی بدنساز تیم نفت تهران تنها شش روز بود که درگذشته بود، تیم نفت با لباس مشکی در این بازی به میدان رفت. در این بازی تیم ذوب‌آهن با هدایت گل‌محمدی باز هم منصوریان را شکست داد. این بازی با حساب یک بر صفر به پایان رسید و تک گل بازی را کامدار به ثمر رساند.

مرحوم اکبر دارستانی


* وقتی که طلسم گل‌محمدی شکست


در لیگ شانزدهم علی‌رضا منصوریان به استقلال رفت و روزهای‌ خوبی را با این تیم پشت سر نمی‌گذاشت که نوبت به بازی با ذوب‌آهن رسید. استقلال در این بازی با حساب ۲ بر یک از سد ذوب‌آهن گل‌محمدی گذشت تا رکورد شکست ناپذیری گل‌محمدی مقابل منصوریان و البته استقلال شکسته شود و سرمربی آبی‌ها هم از بحران فرار کند. برای استقلال، علی قربانی و امید ابراهیمی گل‌زنی کردند و تک گل ذوب‌آهن را تبریزی به ثمر رساند.




منبع : نو آوران 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار