نمایش «پینوکیو» یه نویسندگی و کارگردانی امیر شیخ جبلی از ۱۹ مرداد تا ۳ شهریور ماه در سالن آمفی تئاتر مجموعه فرهنگی ورزشی جنب اداره راه و شهرسازی اصفهان روی صحنه می رود.
کد خبر: ۴۷۵۰۲۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶ 08 August 2017
به گزارش تابناک : کارگردان این نمایش در مورد جزییات آن گفت: متن این نمایش برداشتی آزاد از داستان «پینوکیو» نوشتۀ کارلو کلودی است که در فضایی فانتزی و خلاق نوشته شده.

امیر شیخ جبلی تصریح کرد: داستان پینوکیو را همه شنیده اند اما در این روایت، روباه مکار و گربه نره که نسخه ای از کتاب پینوکیو را در دست دارند در تلاشند تا مسیر قصه را تغییر دهند.
وی افزود: در این نمایش سفر پینوکیو در سیری ماجرا جویانه تصویر شده و وسوسه ها و مجازات همراه با کودکانی که با او همراه شده اند قابل تجربه است.
وی ادامه داد: ساختار شکنی در روایت قصه و تلفیق عناصر جذاب، فانتزی، خلاق و کاربردی در تئاتر کودک به همراه اتفاق های متفاوت در تمامی عناصر تئاتر مثل طراحی صحنه، موسیقی، نور و… در تلاشند تا ارتباط مناسب تمامی گروه های سنی با این اثر نمایشی شاد، موزیکال و خاطره انگیز را افزایش دهند.
علاقمندان برای دیدن این نمایش که با همکاری تالار هنر و گروه تئاتر نگار سبز زنده رود اجرا می شود می توانند از ۱۹ مرداد تا ۳ شهریور ماه (به جز ۳۰ مرداد)   هر روز رأس ساعت ۲۰:۴۵ به سالن آمفی تئاتر جنب اداره کل راه و شهرسازی واقع در خیابان سعادت آباد، روبروی سیلو مراجعه کنند.






منبع : ایمنا 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار