شهردار اصفهان در پیامی روز خبرنگار را به فعالان این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۴۷۵۰۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰ 08 August 2017

به گزارش تابناک : مهدی جمالی نژاد شهردار اصفهان به مناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار طی پیامی این روز را به خبرنگاران تبریک گفت .

متن پیام شهر به شرح زیر است:

جان نباشد جز خبر در آزمون    هر که را افزون خبر جانش فزون

حرکت دادن جوامع به سمت کشف حقایق و عبور از بحران ها تا رسیدن به روزنه های نور و روشنایی رسالتی بس مهم و بزرگ است که خبرنگار همواره برای رسیدن به آن تلاش نموده تا با نگاه خود با عبور از فراز و نشیب مسیرهای پیش رو جامعه را به سوی ساحل صبح آگاهی هدایت نماید و در دنیای کنونی این تلاش به مجاهدتی بس بزرگ تبدیل شده است. خبرنگار بر اساس باورهای اعتقادی و ملی خود همواره در تلاش است تا فارغ از نگاه و جهت گیری های سیاسی رسالت تاریخی خود را که همان اطلاع رسانی صحیح، سریع و شفاف است ، محقق سازد که به راستی رسالتی سترگ و ستودنی است.

اکنون بر خود لازم می دانم ضمن نکوداشت سالروز شهادت شهید اهل قلم «محمود صارمی» و دیپلمات های مظلوم ایرانی در مزارشریف روز خبرنگار را بر شما تلاشگران عرصه قلم که با تعهد و بردباری خود نقش مهمی در شکوفایی جامعه بر عهده دارید تبریک و تهنیت عرض نمایم.

بی شک همراهی شما تلاشگران در شهر خلاق اصفهان زمینه این مهم را فراهم کرد تا ما خادمان شما در نصف جهان بتوانیم با تلاشی جهادی به سمت اصفهانی آبادتر از گذشته حرکت کنیم.

مهدی جمالی نژاد – شهردار اصفهان






منبع : رویش نیوز 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار