مدیر آبفا شهری داراب گفت: در خصوص رفع مشکل تغییر طعم آب اشامیدنی مناطق جنوب شهر داراب گفت: ما در رابطه با تغییر طعم آب برنامه خاصی نمی توانیم انجام دهیم مگر چاه را از مدار خارج کنیم
کد خبر: ۴۷۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱ 17 August 2017
تابناک فارس به نقل از داراب آنلاین:صادق جباری مدیر آبفا شهری داراب در خصوص مطالبه گری مطرح شده در رابطه با تغییر  طعم آب جنوب شهر داراب به خبرنگار ما گفت: یکی از علل بالا رفتن املاح آب که مردم اصطلاحا به آن شوری می‌گویند، تغییر سطح سفره های زیر زمینی است. وقتی سفره های زیر زمینی افت می‌کند به جایی می رسند که مزه آب به شوری یا تلخی مایل می شود.

 جباری گفت: ما در داراب ۲۰ حلقه چاه آب داریم که یکی از چاه ها املاح آن اضافه شده اما هنوز از لحاظ استاندارد مشکلی ندارد.اداره بهداشت آب را در هفته چند بار چک و آزمایش می‌کنند و هرگونه اشکال از لحاظ استاندارد بهداشتی را به ما گزارش می کنند.

جباری ضمن تاکید بر استاندارد بودن آب شرب شهر داراب گفت: آب داراب در حد آب معدنی با کیفیت است و چاه های ما، از بهترین آب های شرب از لحاظ کیفیت در استان است.

وی در خصوص رفع مشکل تغییر طعم آب اشامیدنی مناطق جنوب شهر داراب گفت: ما در رابطه با تغییر طعم آب برنامه خاصی نمی توانیم انجام دهیم مگر چاه را از مدار خارج کنیم که ضرورتی ندارد و راهی برای کاهش املاح آب نیست.

جباری در پایان گفت:  تغییر طعم آب چاه شماره 12 داراب که مناطق جنوبی شهر داراب را تامین می کند ایجاد شده که نسبت به گذشته بیشتر احساس می کنیم و در حال تحقیقات بیشتر برای ریشه یابی علت آن هستیم چون این مسئله بعد از بارندگی اخیر صورت گرفته و غیر قابل انتظار بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار