تابناک: تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی بهزیستی استان برای خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان رایگان است و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز بعد از فارغ التحصیلی هزینه های پرداختی را دریافت خواهند کرد.
کد خبر: ۴۷۹۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۵ 17 August 2017

به گزارش خبرنگار تابناک، صادق کرمی، رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان با اشاره به اینکه دانشگاه علمی کاربردی 37 مرکز آموزشی در کشور دارد که 29 مرکز در مراکز استان ها و چهار مرکز آموزشی در شهرستان ها قرار دارد، اظهار داشت: چهار مرکز آموزشی نیز به صورت خصوصی اداره می شود.

وی ادامه داد: این دانشگاه تا پایان بهمن ماه 94، 40 هزار دانشجو در 34 رشته تحصیلی تربیت کرده است.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اصفهان با بیان اینکه ما از سال 1391 زیرمجموعه موسسه آموزش علمی و کاربردی شدیم، افزود: در این مدت تاکنون این دانشگاه 2578 فارغ التحصیل داشته است.

وی تصریح کرد: تاکنون در این دانشگاه 1572 دانشجوی کارشناسی، 1502 دانشجوی کاردانی و 315 دانشجوی کارشناسی ارشد فازغ التحصیل شده اند.

کرمی با اشاره به اینکه دانشگاه های علمی و کاربردی نسل سوم دانشگاه ها هستند، ابراز داشت: ما برای سال تحصیلی جدید و مهرماه در رشته های مددکاری اجتماعی، اصلاح تربیت و تربیت مربی پیش دبستانی دانشجو می پذیریم.

وی گفت: تحصیل در دانشگاه علمی و کاربردی بهزیستی استان برای خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان رایگان است و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیز بعد از فارغ التحصیلی هزینه های پرداختی را دریافت خواهند کرد.

رئیس مرکز علمی کاربردی بهزیستی و تامین اجتماعی استان اظهار داشت: این دانشگاه در حوزه های پژوهشی برای آسیب شناسی معضلات اجتماعی همچون طلاق و زنان آسیب پذیر وارد شده است که در همین راستا اصفهان پایلوت اجرای طرح به کارگیری زنان آسیب دیده در مشاغل شده است.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز هم اکنون 1200 دانشجوی کاردانی و کارشناسی مشغول تحصیل هستند، افزود: با توجه به اینکه اغلب دانشجویان ما شاغل هستند کلاس ها از بعداز ظهر آغاز می شود.

کرمی با اشاره به اینکه 65 درصد دانشجویان دانشگاه ما شاغل هستند، افزود: قیمت تمام شده تحصیل در این دانشگاه از دانشگاه های پیام نور و آزاد هم پایین تر است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار