معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی:
معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی گفت: ناجا با ارائه بیش از یک هزار و ۶۰۰ نوع خدمت متفاوت و متنوع به مردم جزء چهارسازمان برتر و موفق از نظر مردم است.
کد خبر: ۴۸۰۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ 18 August 2017
به گزارش تابناک تبریز از  پایگاه خبری پلیس، سردار "ایوب سلیمانی" در جلسه جمع بندی نظارت ستادی انتظامی استان آذربایجان شرقی ، 26 مرداد ماه را یادآور یکی از خاطره انگیزترین ، عزت‌مندانه‌ترین، موفق‌ترین و پرشکوه‌ترین روز انقلاب اسلامی و تاریخ ملت ایران عنوان کرد و اظهار داشت: این روز یادآور مجاهدت‌ها ، صبرو استقامت بندگان مخلص خدا بود که توانستند با مقاومت خود در تنگ‌ترین سلول‌ها، شکننده ترین نوع شکنجه‌ها را تحمل و امید به نصرت الهی را به همگان القاء کنند.

سردار سلیمانی به نتایج جمع‌بندی نظارت ستادی از آذربایجان‌شرقی اشاره کرد و گفت: در ارزیابی های صورت گرفته وضعیت استان مطلوب بوده و کارنامه کسب شده بیانگر تلاش و مجاهدت کارکنان و مدیریت شایسته فرمانده انتظامی استان است.

این مقام ارشد انتظامی کشور یادآور شد: در بازرسی‌های نظارت ستادی هدف رفع مشکلات و نواقص و اصلاح امور اجرایی و ماموریتی بوده و باید وضعیت استان های مورد ارزیابی به صورت کامل بررسی شود.

وی، نتایج جمع بندی نظارت‌های ستادی را به عنوان نقشه راه برای ماموریت های آینده در ناجا عنوان کرد و افزود:صیانت و سلامت سازمان از ارکان مهم و ارزشمند موفقیت هر سازمان بوده و فرماندهان و مسئولان انتظامی باید در حوزه سلامت کارکنان و صیانت از آنان، اهتمام و دقت بیشتری داشته باشند.

سردار سلیمانی ادامه داد: در افکارسنجی‌های مردمی  صورت گرفته  نیروی انتظامی با ارائه بیش از یک هزار و ۶۰۰ خدمت متفاوت و متنوع جزء چهار سازمان برتر و موفق قرار گرفته و سرمایه اجتماعی رو به رشدی را کسب کرده است.

معاون هماهنگ کننده ناجا خاطرنشان کرد: ناجا سازمانی آبرو مند بوده و رضایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از عملکرد نیروی انتظامی بهترین پاداش برای کارکنان و تلاشگران عرصه نظم و امنیت خواهد بود.

این مقام ارشد انتظامی مهم‌ترین برنامه مدیریتی و کلان را در ناجا توجه به بومی سازی و بومی سپاری عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های موجود در استان مدنظر و توجه فرماندهان ارشد ناجا بوده و نهضت کوپ سازی و افزایش یگان های انتظامی بر اساس نیاز و توسعه فضای شهری در راستای پیشگیری و کاهش جرایم در دستور کار قرار دارد.

وی توجه به حل مشکلات معیشتی کارکنان را از دغدغه های اصلی مسئولان ناجا دانست و تاکید کرد:اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته بطوری که پرداخت وام مسکن از طریق بانک مسکن انجام می شود و در صدد هستیم تعداد 17 تا 18 هزار از پرسنل نیز از طریق بانک مهر اقتصاد وام  کد 62 را دریافت نمایند.

معاون هماهنگ کننده ناجا  ضمن توصیه به فرماندهان و مسئولان حاضر در جلسه ، گفت: افزایش نیرو  و تجهیزات در برنامه‌های کلان ناجا قرار گرفته و موافقت های ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این خصوص کسب شده و در گزینش و انتخاب افراد برای استخدام نیرو خود فرماندهان استان ها باید پای کار بوده و حساسیت و دقت بیشتری در خصوص جذب و استخدام نیروها لحاظ شود.

در ابتدای این جلسه، سردار "محسن حسن خانی" فرمانده انتظامی استان آذربایجان شرقی طی سخنانی ضمن خیرمقدم و خوش آمدگویی به معاون هماهنگ کننده ناجا و هیئت همراه، گزارش مبسوطی از آخرین وضعیت امنیتی و عملکرد یکساله انتظامی استان را ارائه کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :